Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Furst schreef:Wij hadden dat dus ook met ons hondje. Super gezellige mensen en we waren daar ook 3 uur blijven plakken. Voor ons was het ook best ver enzo. We waren gewoon nieuwsgierige mensen want ze hadden ook karpers en we hadden gevraagd of we die mochten zien want ik had dat nog nooit gezien. Paar dagen later kreeg ik een berichtje dat ze hem zelf wilden houden en dat ze hem niet meer wilden verkopen. Voor mij voelde dat niet goed, dus via mijn moeder gecontacteerd en ja hoor ze hadden nog 1 pup![]()
Dus via mijn moeder toch nog ons hondje opgehaald. Hebben we natuurlijk stil gehouden tot de papieren allemaal binnen waren. En hij is nog steeds gelukkig bij ons
Bleek dus ook dat zij ons niet vertrouwden omdat we daar zo lang waren gebleven. Ik had het niet erg gevonden als ze hadden gezegd dat we door moesten hoor. Maar mijn sociale capaciteit is door mijn autisme ook niet altijd even goed. Maar ja, sommige mensen laten dat dan op een andere manier zien...
imaudy schreef:Furst schreef:Wij hadden dat dus ook met ons hondje. Super gezellige mensen en we waren daar ook 3 uur blijven plakken. Voor ons was het ook best ver enzo. We waren gewoon nieuwsgierige mensen want ze hadden ook karpers en we hadden gevraagd of we die mochten zien want ik had dat nog nooit gezien. Paar dagen later kreeg ik een berichtje dat ze hem zelf wilden houden en dat ze hem niet meer wilden verkopen. Voor mij voelde dat niet goed, dus via mijn moeder gecontacteerd en ja hoor ze hadden nog 1 pup![]()
Dus via mijn moeder toch nog ons hondje opgehaald. Hebben we natuurlijk stil gehouden tot de papieren allemaal binnen waren. En hij is nog steeds gelukkig bij ons
Bleek dus ook dat zij ons niet vertrouwden omdat we daar zo lang waren gebleven. Ik had het niet erg gevonden als ze hadden gezegd dat we door moesten hoor. Maar mijn sociale capaciteit is door mijn autisme ook niet altijd even goed. Maar ja, sommige mensen laten dat dan op een andere manier zien...
Was het hondje je al toegezegd?
Ik denk dat je wat teveel aandacht voor de karpers en andere zaken had en dat ze twijfelden of je het hond echt leuk genoeg vond.
BarbaLala schreef:De mensen die extreem lang (willen) blijven hangen en je de oren van de kop kleppen, krijg je het meeste gezeik mee is mijn ervaring.
Voor mij zou het dus een grote flag zijn en ik zou dat zelf ook nooit doen.
Ik kan me dus ook goed voorstellen dat je er op geweigerd wordt als koper van paard of hond.
TheoLeo schreef:BarbaLala schreef:De mensen die extreem lang (willen) blijven hangen en je de oren van de kop kleppen, krijg je het meeste gezeik mee is mijn ervaring.
Voor mij zou het dus een grote flag zijn en ik zou dat zelf ook nooit doen.
Ik kan me dus ook goed voorstellen dat je er op geweigerd wordt als koper van paard of hond.
Naja dat wij zo lang bleven kletsen was totaal niet de reden. Want de verkoper heeft dit zelf aangeboden en begon zelf heel haar levens verhaal te vertellen en bleef maar nieuwe dingen te laten zien en weer doorpraten over andere dingen. En het is dat we zelf op een gegeven moment zeiden van we moeten echt weg want de volgende dag zei ze nog dat ze zo’n goed gevoel bij me had en dat ze zo blij was dat haar paard naar mij ging. En pas de volgende dag zei ze dus dat ze op de koopovereenkomst mijn bedrijfsnaam had gezien en had gegoogled ..
_Mir schreef:Vreemd verhaal. Ik was persoonlijk bij de plotselinge prijsstijging al afgehaakt. Zo iets flik je gewoon niet.
tyleysmiley schreef:Ik vind je aannames wat betreft de financiën wel raar...er zijn zoveel gezinnen die het financieel wel goed hebben en de chocomel/sinas/zak chips voor het weekend bewaren hoor en doordeweeks gezond aan de melk/water enz zitten
Goof schreef:'Ik gunde hun die 2k wel???'
rien10 schreef:Ook aan de kant van de verkoper niet. Je verkoopt een pup aan A en dan blijkt hij naar B te zijn gegaan. Niet netjes.
TheoLeo schreef:Goof schreef:'Ik gunde hun die 2k wel???'
Ik doneer ook best vaak geld aan mensen die het echt hard nodig hebben. Laatst ook €750 overgemaakt voor een ziek hondje van mensen. Dus inderdaad ik gun mensen het wel snel wanneer ik er een goed gevoel bij heb.. en ik weet hoe het kan zijn wanneer mensen wat minder te besteden hebben thuis. Mijn hart brak echt voor hun dat ze hun paarden moesten verkopen. Het zal ook niet voor niets zijn dat ze in eens €2000 meer wilde.. natuurlijk heeft mijn enthousiaste reactie een rol gespeeld. Maar het waren iig geen handelaars