Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Flubberboot schreef:Ik meld me weer aan!! Vorig jaar ook meegedaan, alleen niet super actief... Dit jaar hopelijk actiever meeposten!!
[ Afbeelding ]
Dit zijn wij! Ben zelf 22, Peet is een 12 jarige lusitano ruin! Hij is nu precies twee jaar van mij. In die tijd hebben we veel bereikt en heeft hij mij geholpen vele dromen waar te makenHelaas aan het einde van het jaar nogal veel blessureleed gehad. Nu weer aan het opbouwen en hopelijk zijn we gauw weer terug op oud niveau!
Doelen voor 2025:
- Gezond blijven (beide!)
- Hopelijk M1 uitrijden en M2 mogen starten, maar eerst weer terug op niveau en lekker plezier maken samen!

Lieser schreef:Stiekem ben ik blij dat ik niet de enige ben die een 12-jarige met pensioen heeft staan (hoe jammer ik het ook vind voor Peet en Flubberboot).
Same hier, ergens sneu dat het al zo vroeg moet, ze horen nu in de prime te zijn, maar ik ben wel dankbaar dat ik hem nog heb en hij happy is. Had echt nog meer willen bereiken met hem maar helaas…