Zie foto van de kleurtjes die we nieuw meenemen in 7 verschillende maten. Alleen deze maat die op de foto staan zijn verstelbaar de andere hebben een normale lus.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jenever schreef:SayaJones Die kleur en handschoenen hebben we alleen geen westernbeugels. Wel hoofdstellen met 1 en 2 oortjes en losse oortjes.
Zie foto van de kleurtjes die we nieuw meenemen in 7 verschillende maten. Alleen deze maat die op de foto staan zijn verstelbaar de andere hebben een normale lus.![]()
[ Afbeelding ]
Sure_lee schreef:Toffe kleuren. Toevallig ook in bruin? Want ik heb een bruin hoofdstel[ Afbeelding ]
SayaJones schreef:jenever schreef:SayaJones Die kleur en handschoenen hebben we alleen geen westernbeugels. Wel hoofdstellen met 1 en 2 oortjes en losse oortjes.
Zie foto van de kleurtjes die we nieuw meenemen in 7 verschillende maten. Alleen deze maat die op de foto staan zijn verstelbaar de andere hebben een normale lus.![]()
[ Afbeelding ]
Ohhh die 4e (en 5e) is heel tof, ik ben fan van losse oortjes![]()
Maaar, ook ik heb een bruin hoofdstel hahaha
Cowgirl schreef:farahtjuh schreef:Ik las dat louven er ook weer is
Dat zou mooi zijn.
Jaren geleden eens een goodie-flextuib gekocht en die is nog steeds in gebruik.
Als ze weer zoiets hebben neem ik er weer een mee.
Ik heb geen speciale wensen.
Ik moet alleen een nieuwe mestvork hebben en voor de rest zie ik het wel.
_Lois_ schreef:Hoe zit het nou met die kaarten op naam? ik moet nog kaarten bestellen
Ik kan me van eerdere keren niet herinneren dat daar naar gekeken werd bij het naar binnen gaan.
Jammer dat er geen KNHS korting is.
Ik ga ook maar beginnen aan een lijstje
renskje schreef:Leek hier, is het ook mogelijk om aan de deur kaarten te kopen? Of moet je echt online vooruit bestellen?
prompter schreef:renskje schreef:Leek hier, is het ook mogelijk om aan de deur kaarten te kopen? Of moet je echt online vooruit bestellen?
Volgens de faq kan je (alleen) bij ingang west, dat is die bij het metrostation, dag tickets kopen. Bij zuid en oost kun je alleen met vooraf gekochte tickets naar binnen. De tickets aan de kassa zijn meestal wel duurder dan de online versie dacht ik.