In alle gangen kon ze ineens afslaan, stond ze recht voor je en als je dan te groot in kwam gaf ze protest en steigerde.
Dus continue herhalen, consequent maar niet boos. Weer de vraag herhalen of ze terug de volte in wil. Voor haar hielp het om de volte groot genoeg te houden. Bij minimale overbuiging dan wilde ze al weer indraaien. Ik zie dat gewoon echt als balans kwestie. Want met in de hand werken kon ze prima naast me mee draven.
Nu doet ze het niet meer.
Wij hebben gisteren weer les 8 gehad. Ik ben mijn eigen crashdummy geworden. Ze is zo braaf dat degene die zadelmak maakt gewoon zei hoe tof is het om het onder mijn begeleiding gewoon zelf te doen. Dus vanaf het zitten tot aan nu zelf gedaan en wat een kunst is dat..

We hebben gisteren wat meer gedraafd, hebben daarbij wel ondersteuning nodig dmv voorwaartse hulp vanaf de grond. Maar ze draaft dan keurig een volte rond.
En voor het eerst los gestapt.
Op het bit vouwt ze zichzelf echt volledig dubbel. Dus hij hangt erin en zijn zoekende naar iets anders. Maar beleren nu bitloos. Ze accepteert die druk vrij goed. Loopt zelf al netjes de hand in en de ho is echt heel goed bevestigd. Vind ik wel lekker

Met zelfstandig sturen gaat ze soms nog stil staan.
Screenshots

Video is evt hier te vinden
https://www.instagram.com/reel/DFqIOL-I ... czcnl2ajk4