Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:Zertab
Misschien is het boek "Longeren met Takt" nog een leuke voor je. Is voor al gericht op het longeren zonder hulpteugels dat past jou denk ik beter.
En in welk boek heb jij gelezen over de longeerhulp? Ik wil haar kijk er op ook wel lezen.
Zertab schreef:De rijbak is inderdaad zeik nat weer![]()
Vandaag de eigenaar ook nog gesproken. Doe gaf aan dat instructrice had gezegd dat het goed ging. En eigenaar gaf ook aan dat ik het wel kan (Pharon verder rijden). Fijn voor het vertrouwen
Vrijdagavond weer les, of thuis of bij instructrice. Dat laatste vind ik spannend... Is een vreemde locatie. Voor het eerst ook echt met de trailer mee (maximaal 10 minuten maar toch).
Maar goed, weet je. We gaan het wel zien. Als het niet goed voelt, of Pharon is te erg onder de indruk, dan blijft het deze keer gewoon bij longeren. Heb me voorgenomen dat echt niet te overhaasten zoals toen bij buurvrouw. En goed naar hem te luisteren en mijzelf.
Stapje voor stapje. Dan komt dat vertrouwen op vreemd terrein ook wel goed
Dan wordt het geen rijles, maar een les hoe mijn paard en ik met spanning om gaan op vreemd terrein. Ook waardevol!
goldyc schreef:Ik ben een stille meelezer, dus ik kruip even vanonder m’n steen. Misschien is zo’n airbag best een optie voor je? Dat blijft soepel en blaast zich op als je valt. Ik rij zelf zonder body protector omdat ik het nooit gewoon ben geweest als kind en nu echt niet kan wennen, het beperkt me zo in m’n bewegingen dat ik er net onzeker van word.
Zertab schreef:goldyc schreef:Ik ben een stille meelezer, dus ik kruip even vanonder m’n steen. Misschien is zo’n airbag best een optie voor je? Dat blijft soepel en blaast zich op als je valt. Ik rij zelf zonder body protector omdat ik het nooit gewoon ben geweest als kind en nu echt niet kan wennen, het beperkt me zo in m’n bewegingen dat ik er net onzeker van word.
Die vind ik echt te duur.