Beesten hebben het barslecht hier met dat kind. Is ze helemaal betoetert dat ze iets leert.
Voor 8 jaar doet ze het prima.
Met frits ook hoor maar dat hou ik voor mezelf
Want daar zal vast wel weer wat mis zijn omdat het Frits is
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Furst schreef:Ik ben een stiekeme meelezer en probeer iedereen zijn standpunt te begrijpen. De foto's van vandaag met Sunny zien er gewoon goed uit. Jong kind die aan het leren is met haar pony. Ik zou Frits ook niet meer inzetten als rijpaard, maar dat is mijn eigen opinie natuurlijk. Waar ik het meest moeilijk mee heb is de beelden van de pony's die vasthangen aan een extra teugel. Dat vind ik in geen enkel geval te verantwoorden naar de paarden toe. Maar daar zeg ik verder ook niets van.
Veel succes met Sunny en Frits! Komt vast wel goed. En laten we allemaal wat liever zijn voor elkaar en voor onze paarden
pmarena schreef:Lekker bekie trekt Frits ook hoor op de laatste foto's!
Ja ze komt gewoon minstens 2 jaar ouder over. Maar dat zal vooral die lengte zijn.
De nieuwe aanwinst ligt wellicht ook al wel in maat 74?
GabberGill schreef:[ [url=m/oXEgTP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3kPecG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/v0TiRv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beesten hebben het barslecht hier met dat kind. Is ze helemaal betoetert dat ze iets leert.
Anomien schreef:GabberGill schreef:[ [url=m/oXEgTP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3kPecG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/v0TiRv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind dit best een mooi beeld geven. Leuke pony!
Mondy schreef:Wat jammer dat je sarcastisch reageert met je update. De meeste zeggen nl niet dat je pony's het slecht hebben.
Leest dan ook niet lekker weg -degene die het waard zijn- krijgen een reactie.
Beeld van hierboven ziet er lekker uit, zou toch echt proberen de beugels wat korter te doen. Al is t gaatje voor gaatje. Aan haar evenwicht werken helpt niet mee als ze zo op haar tenen moet staan.
Blijf het aandoenlijk vinden hoe Sunny verzuipt in het dekZe zien er beide super uit !
GabberGill schreef:pmarena schreef:Lekker bekie trekt Frits ook hoor op de laatste foto's!
Ja ze komt gewoon minstens 2 jaar ouder over. Maar dat zal vooral die lengte zijn.
De nieuwe aanwinst ligt wellicht ook al wel in maat 74?
De nieuwe aanwinst is Jadey neem ik aan maar die zit al in maat 86/92.
En rent al rond op 2 benen met der 11 maanden
[ [url=m/Qcx93J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die geeft hem de serieuze blik
pmarena schreef:Ja nou, jemig de pemig zeg, dacht dat ik niet zo gek lang geleden ergens had gelezen dat je een baby van een paar weken had