Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Signe schreef:Ze geeft gewoon licht!
Wat een blijheid!
En wat is je haar lang geworden op Texel!
Ik had niet echt een goede spiegel op Texel dus ik kon niet echt zien wat er aan de hand was, maar het is echt best wel lang geworden! Heb zometeen al wel een afspraak bij de kapper dus dan is het weer iets meer in model!
Ik wilde toch even een zandwegkuurtje doen omdat het zo nat was en ze hooi van de grond at, maar ze vindt het niet erg lekker. Ik doe er wel smaakmakers/kruiden doorheen maar het is best een hoop! Nu krijgt ze als ze een goede hap gegeten heeft een stukje wortel en nu gaat alles goed op.
Ellen_ov schreef:Oef ja ben ook bezig met die vezels. Ik meng het toch ietsje aan met water en een beetje muesli, dan plakt het wat aan elkaar/de muesli. Nu gaat het er best vlot in maar moest beginnen met appelmoes voordat hij überhaupt er geïnteresseerd in was![]()
Fijn dat ze zo goed is terug verhuisd , toch altijd even afwachten hoe ze het oppakken.

Zo blij met haar en hoe ze dit toch allemaal weer doet! Voorjaar zit er wel weer aan te komen dus ik heb ook al een behandeling voor haar geregeld, ze krijgt nu sinds een paar jaar zo rond februari/maart een manuele lymfedreinagebehandeling zodat ze iets beter het seizoen in gaat.
Ze staat echt goed in de kudde en de mensen uit de wijk herkennen haar en zijn weer blij dat ze er tussen staat. Ze heeft wat bekendheid hier, soms ben ik op buitenrit en hoor ik ergens van achterop de fiets een kind 'MARIETJE!' schreeuwen. Ontzettend leuk! 

De buren hadden een huis met bak gekocht maar hebben geen paarden, dus wij mogen hem gebruiken. Hij was dus ook al een paar maanden niet gebruikt! 
We werden erg gesteund!
Volgende keer moet ik echt dichterbij gaan staan want de hele video is nu ingezoomd.

Laurora schreef:Paarden moeten ook gewoon eigenlijk een "pas op! Zwenkt uit" bordje op hun kont hebben

Je doet keihard je best, meer kan je niet doen.
Maar ze was verbaasd hoe mooi haar tanden zijn! Hoefde maar een heel klein beetje af, dus zonder pasta geprobeerd. Ging eerst heel goed maar uiteindelijk bouwde ze toch te veel spanning op en kwam ze omhoog, dus zijn we gestopt. Over een half jaar komt ze weer en dan gaan we wel met pasta doen, maar de helft waar het 'het meeste nodig was' is wel gewoon goed gedaan.