Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(hebben we dan ook altijd veel geoefend) want anders waren bijna alle paden onbegaanbaar geweest 
 Zo knap!                                                         
 Dus daar kun je glimpsjes opvangen van Sadira en onze fantastische mega paddock paradise en een aantal van de lieve hulpboeren die mee helpen zorgen dat het elke dag zo mooi blijft.
 Niet alles is ook toegankelijk, maar er zijn een aantal mooie menroutes die wel te doen zijn. In het nabije bosje zijn bijvoorbeeld sowieso een lang mooi breed pad waar auto's ook overheen kunnen rijden, en een pad door het bos en over de heide en de vlakte. Als je wat verder weg gaat, naar het grote natuurgebied dat iets verder weg ligt, zijn er meer paden, maar die moeten we nog ontdekken want dat is best een eindje weg en we bouwen het rustig op met Sadira dus zo ver zijn we pas 1 keer geweest.                                                         

Het voelt inderdaad wel alsof we onderhand onze dosis wel gehad hebben of zo...

Ik wens jullie veel wijsheid toe de komende tijd.                                                         
 Alleen weet ik dus van haar dat ze dat ook gewoon door doet ook al heeft ze wel last, want momenteel heeft ze duidelijk wel last aan haar lijf, dus ik vind het lastig dat als leidraad te pakken van wanneer het goed met haar gaat. Ze is behoorlijk hard voor zichzelf en gaat gewoon door.
 . Ik zie het meestal al van ver aan haar als er iets 'mis' is, maar dan hoor ik van stalgenoten dat ze inderdaad toch nog sprintjes trok eerder die dag 
 .