Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mendi schreef:Hij doet het super goed!
Dat eerste filmpje... ik sloeg ook een kreet van vreugde toen het kwartje viel hahaha

komt helemaal goed
rauwe stoofpeer is een aanrader, in het voorjaar kun bijvoorbeeld paardenbloem, brandnetel, kleefkruid etc plukken dat hoef je niet eens te kopen. Maar alsnog erg lekker (voor paarden dan) 
Al vond Azumar zijn zandkuur ook lekker.
en Monster wilde 1 braam. Beslist niet meer

La_Lune schreef:Dat verdoofde hoofd![]()
Fijn dat hij zo goed in zn velletje zit

)!

Ja goh, ben geen pro en als ik beelden terugkijk of zelfs na trainingen denk ik soms ‘dat moet ik anders doen’, maar over het algemeen voelt het heel goed.
nevica schreef:Volgens mij lukt dat leuk houden je heel goed hoor.Ik reageer niet altijd maar lees absoluut alles mee en vind het heel leuk om te zien hoe jij met je paard omgaat. Nu ook weer deze foto's, is toch heerlijk dat geconcentreerde koppie en die achterbenen die hij zo hoog op tilt.

Niet dik, maar wel lange haren.

En door die ontspanning kan ik ook juist wat meer inspanning vragen. Op dat soort momenten wordt hij enthousiast. Hij mist natuurlijk nog een hele hoop balans en kracht dus wat hij doet is all together klunzig, maar aandoenlijk.

Muga schreef:Het is heerlijk om mee te genieten van hoe jullie van hem genieten! Een paard voor t leven hebben jullie straks!
Dus dan neem ik dat maar mee in de training!
), maar Azu is super eerlijk en als ik iets te ver naar zijn schouder loop, staat ‘ie stil. Dus we gaan de cirkel langzaamaan kleiner maken. Voorwaarts is nu het belangrijkste. En ik moet na al die tijd ook weer effe wennen aan touw vasthouden, eventueel zweepje, op de juiste plek blijven.