Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarryAnneR schreef:Nouja na alle gekke reacties heb je ook nog de Ghost zeg maar.
Na het vragen van 80 filmpjes, foto’s en zelfs proefrijden, daarna nog contact wanneer wij zelf het nieuwe adres kunnen bekijken… de ghost, oftewel niets!
En dan ineens na 4 weken, ja sorry we waren toch voor een andere gegaan maar nu een beetje spijt. Wanneer kunnen we haar halen? Nou niet?
Dat je je bedenkt kan best maar dat je je niet aan gemaakte afspraken houdt zegt mij dat je dit nooit zal doen ook.
Rytir schreef:MarryAnneR schreef:Nouja na alle gekke reacties heb je ook nog de Ghost zeg maar.
Na het vragen van 80 filmpjes, foto’s en zelfs proefrijden, daarna nog contact wanneer wij zelf het nieuwe adres kunnen bekijken… de ghost, oftewel niets!
En dan ineens na 4 weken, ja sorry we waren toch voor een andere gegaan maar nu een beetje spijt. Wanneer kunnen we haar halen? Nou niet?
Dat je je bedenkt kan best maar dat je je niet aan gemaakte afspraken houdt zegt mij dat je dit nooit zal doen ook.
Die filmpjes iddKun je een filmpje maken los links en rechtsom stap, draf en galop? Dank je, nu hetzelfde onder het zadel? Dank je, nu hoe hij los in de wei beweegt? Dank je, nu hoe hij tijdens het voeren op stal staat?....
Ik snap dat je misschien meer wilt zien dan een paar foto's en een standaard verkoop voorrij filmpje, daar zijn bezichtigingen voor...