Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maflinger_S schreef:Wat een heerlijke post weer.
Ik had al eerder begrepen (volgens mij van bokker Josav) dat AT's echt hun mens uitzoeken en daarmee een zeer goede band krijgen. Jouw posts bewijzen dat keer op keer. Jullie boffen maar met elkaar!
Galeobdolon schreef:Ooh wat leuk! Veulen van 2021? Dan heb ik haar ook nog een aai over de bol gegeven toen ik daar kwam kijken:)
juniper schreef:Wat een vooruitgang zeg! Leuk om te lezen!
Sansa schreef:Galeobdolon schreef:Ooh wat leuk! Veulen van 2021? Dan heb ik haar ook nog een aai over de bol gegeven toen ik daar kwam kijken:)
Zou best kunnen dat je haar inderdaad hebt gezien. Ze was het enige perlino merrietje daar, geloof ik. Heel schraal kipje ook toen, dus wellicht had je haar niet gezien.![]()
Zo leuk om je progressie met Gulgyz te lezen elke keer! Mijn Guli is toch wel een heel ander paard: super nuchter, voor de duvel niet bang en is gek met iedereen die langs komt. (Ze heeft wel een vreselijke hekel aan honden, daar slaat ze ook gerust naar)
Dartel schreef:Super! Zo gaat het dan toch nog snel
Taucha schreef:Haha grappig! Bij het eerste filmpje stap je op en dacht ik heel even dat ze naar het krukje zou lopen om daar weer stil te gaan staan, zo van; “prima baas, ben jij met droge voeten aan de overkant, nu afstappen graag.”
Ziet er nog even ‘zoekende’ uit, maar wel vrij rustig. Ben wel benieuwd hoe je haar uiteindelijk naar hek of kruk gedirigeerd hebt zonder echte hulpen, om af te stappen.
Ik heb een tijdje een teke mogen rijden die echt heel veel op stem deed.
Misschien kun je met die slimme dame wel naar een stemhulp trainen. Dan hoef je alleen dat bepaalde woord te zeggen bv paprika of noem maar iets wat je absoluut niet tussen de paarden tegen zult komen en voila, ze gaat naar kruk en laat je afstappen.
juniper schreef:Wow! Je durft wel hoor, los in zo'n grote bak! Ik heb duidelijk minder lef
Palmera schreef:Dit topic aangeklikt vanwege het ras. Dit zijn toch die goudkleurige paarden? Waarschijnlijk domste vraag ooit, maar hoe kun je dan een niet gouden valk hebben?
Galeobdolon schreef:Palmera schreef:Dit topic aangeklikt vanwege het ras. Dit zijn toch die goudkleurige paarden? Waarschijnlijk domste vraag ooit, maar hoe kun je dan een niet gouden valk hebben?
Ze hebben niet allemaal de overduidelijke gouden glans. Toch schittert Gul in het zonlicht duidelijk harder dan haar weidegenootjes.
Zonder zonlicht is ze gewoon een lichte valk in haar winter fluff.
[ [url=m/ivXCYS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vec32p.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/afbPfR.jpg]Afbeelding[/url] ]