Die bokker verdient een bloemetje
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Heel fijne update.
Maar TS ik zou uw relatie toch serieus onder de loep nemen.
Ik heb zelf 2x in relatie gezeten met dominante mannen. 2x werd me gevraagd paarden weg te doen én enkel geld aan hen te spenderen en niets anders terwijl ik prima de kosten voor de paarden kon dragen, de man betaalde niets aan de paarden mee.
1x ben ik zo naïef geweest werkelijk ernaar te luisteren, het heeft me tot op heden nog steeds enorm gekwetst. Ik was zelfs zo naïef om mijn gehele loon (exclusief stal geld) aan hem te geven het eerste jaar.
Mijn vorige relatie heb ik zelf beëindigd omdat hij meermaals vroeg te stoppen met paarden of er eventueel 1 a 2 weg te doen terwijl hij wist dat ik op zo'n vraag altijd née zou zeggen en gekwetst zou worden.
Art_Ificious schreef:Dan had je die info niet moeten delen dat uw zwager je voor een keuze gezet had.
moonfish13 schreef:Art_Ificious schreef:Dan had je die info niet moeten delen dat uw zwager je voor een keuze gezet had.
Sorry maar jij moet echt dimmen.
Je bent een schoolvoorbeeld van hoe het allemaal niet moet, en hangt nu de held uit!
Echt rot toch op, met je bijdehante gedoe.
Je behandeld je medebokkers notabene als stront terwijl je zelf de kunde niet had het op te lossen.
Ts neemt haar verantwoording tenminste, dat kan ik van jou niet zeggen.