Wat een schatje is het toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik schrijf liever dan dat ik praat.
ik denk blijkbaar heel raar en ik zie en hoor en voel veel te veel en wil dan te veel details kwijt die anderen helemaal niet op gemerkt hebben en veel mensen kunnen daar niet zo goed mee om.
en dat werkt voor beide partijen frustrerend. 
Hij deed me binnen de minuut in de lach schieten, dat deed wel goed. 

Dus ik zeg "nee, laat maar, ik zou u toch moeten vragen om terug te bellen dus da's ook een hoop gedoe om niks dan."

)
Of dat nu mijn neurochirurg, mijn neuroloog, mijn kinesist of een dierenarts is...

Hoop zijn staart nog iets properder te krijgen zonder hem daadwerkelijk te wassen (heeft wat diarree gehad). Desnoods een pak babydoekjes mee sebiet.

Hij is vandaag al een stuk vrolijker en meer de Joy die ik ken. 

pmarena schreef:Oh ik vind dat randje wel eng naast die matten, daar kunnen ze zich lelijk op verstappen....
Leuk met die dierenarts![]()
Spannend, ben benieuwd hoe de andere opfok overkomt / of je het beestje dan direct weer gaat verhuizen of er toch een plan door ontwikkelt om er thuis een veulen bij te nemen
tot ik iets beters weet om de matten niet te doen verschuiven. En zit los in de modder dus als ze ertegen stoten komt het gewoon los. Art_Ificious schreef:pmarena schreef:Oh ik vind dat randje wel eng naast die matten, daar kunnen ze zich lelijk op verstappen....
Leuk met die dierenarts![]()
Spannend, ben benieuwd hoe de andere opfok overkomt / of je het beestje dan direct weer gaat verhuizen of er toch een plan door ontwikkelt om er thuis een veulen bij te nemen
Randje is tijdelijktot ik iets beters weet om de matten niet te doen verschuiven. En zit los in de modder dus als ze ertegen stoten komt het gewoon los.

Was ze helemaal opgelucht dat ik me dus ook niet veel aan trek van hoe het uit ziet als het maar praktisch is.