Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YvonneV schreef:[ [url=m/zANWpY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik mocht vandaag een hele tijd naar de kont van Vica kijken
Avalanche schreef:super leuk dit
Wendy_Komen schreef:Vandaag waren kennissen uit Lelystad over. En het was prachtig weer, dus wat leuker om te doen dan even met Pepijntje en de kar een ijsje halen bij Poolshoogte?
[ [url=m/PzCB3z.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hadden fans:
[ [url=m/7T4Vgv.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn onderweg ook nog een levensgevaarlijk voorwerp tegen gekomen aldus Pepijntje.... Een water sproeier. En nee, niet zo'n grote voor de akkers, maar een mini sector sproeier in een tuin.![]()
Wendy_Komen schreef:Vandaag waren kennissen uit Lelystad over. En het was prachtig weer, dus wat leuker om te doen dan even met Pepijntje en de kar een ijsje halen bij Poolshoogte?
[ [url=m/PzCB3z.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hadden fans:
[ [url=m/7T4Vgv.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn onderweg ook nog een levensgevaarlijk voorwerp tegen gekomen aldus Pepijntje.... Een water sproeier. En nee, niet zo'n grote voor de akkers, maar een mini sector sproeier in een tuin.![]()
Monique1963 schreef:Heerlijk filmpje! Grappig dat je ziet dat de leidsels het vet van het haar op zijn kroep naar boven halen. Mooi dier!
office schreef:Monique1963 schreef:Heerlijk filmpje! Grappig dat je ziet dat de leidsels het vet van het haar op zijn kroep naar boven halen. Mooi dier!
O ja ik vroeg me al af of dat slijt plekken waren.Paard met een hoofdletter P is hij .Ik zou m ook willen aaien als ik jullie tegen zou komen hoor.Niet vreemd dat hij fans heeft.