Wat fijn Romy, goed dat het meezit! En vanuit interesse, hoe oud zijn die röntgenfoto's die je laat beoordelen door je eigen DA?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
upendo schreef:Kabayo schreef:Waar kijken jullie eigenlijk vooral op? Marktplaats en sporthorses? Of ook op de bokt markt en Facebook?
Alle kanalen die je noemt. Start en eindig met sporthorses, marktplaats ook en bokt en Facebook kijk ik één keer per dag even een rondje..
Maar ik denk ergens dat ik het vooral van via via moet hebben.
Net ook alweer een berichtje gehad van iemand die weet dat de fokker van haar paarden overleden is, springgefokt, moeten op korte termijn weg. Nadeel is dat die dieren niet in conditie zijn. Zit vol spanning te wachten op wat beeldmateriaal van een Zirocco blue merrie.
upendo schreef:Een ZZZ paard snap ik dat je moedeloos wordt van de mensen die 8K bieden.
Maar een bemerking, even afhankelijk van wat voor type, is voor mij toch echt wel sterk waardeverminderend.
karin1994 schreef:upendo schreef:Alle kanalen die je noemt. Start en eindig met sporthorses, marktplaats ook en bokt en Facebook kijk ik één keer per dag even een rondje..
Maar ik denk ergens dat ik het vooral van via via moet hebben.
Net ook alweer een berichtje gehad van iemand die weet dat de fokker van haar paarden overleden is, springgefokt, moeten op korte termijn weg. Nadeel is dat die dieren niet in conditie zijn. Zit vol spanning te wachten op wat beeldmateriaal van een Zirocco blue merrie.
Gaat dat via via? Ik ben ook wel geïnteresseerd in een springpaard, een wat slechtere conditie vind ik niet erg. Of gaat het maar om 1 paard?
Laarvv schreef:upendo schreef:Een ZZZ paard snap ik dat je moedeloos wordt van de mensen die 8K bieden.
Maar een bemerking, even afhankelijk van wat voor type, is voor mij toch echt wel sterk waardeverminderend.
Oh ja uiteraard is dat waardeverminderend, zeker mee eens hoor. Maar ik merk gewoon vaak dat mensen schrikken van het woord bemerking, verder zoeken en dan bij mensen iets goedkopers kopen zonder dat ze weten of er sprake is van een bemerking ja of nee.
Bovendien inderdaad, paard van 10 wat al 7 jaar dezelfde bemerking heeft, daar ZZZ mee heeft gelopen. Hoe perfect willen mensen ze dan op de foto hebben/ hoe veel geld willen ze daar voor uitgeven? Dat wordt in mijn ogen heel erg vergeten.
Laarvv schreef:upendo schreef:Jouw paard vind ik trouwens wel waar voor zijn geld.
Als het een merrie was geweest had ik hem misschien wel willen proberen. Twijfel zit hem bij mij alleen in de hoeveelheid body.
Was Dit antwoord op mij? En gaat het dan om de 8 jarige?
Laarvv schreef:upendo schreef:Een ZZZ paard snap ik dat je moedeloos wordt van de mensen die 8K bieden.
Oh ja uiteraard is dat waardeverminderend, zeker mee eens hoor. Maar ik merk gewoon vaak dat mensen schrikken van het woord bemerking, verder zoeken en dan bij mensen iets goedkopers kopen zonder dat ze weten of er sprake is van een bemerking ja of nee.
Bovendien inderdaad, paard van 10 wat al 7 jaar dezelfde bemerking heeft, daar ZZZ mee heeft gelopen. Hoe perfect willen mensen ze dan op de foto hebben/ hoe veel geld willen ze daar voor uitgeven? Dat wordt in mijn ogen heel erg vergeten.
upendo schreef:Een ZZZ paard snap ik dat je moedeloos wordt van de mensen die 8K bieden.
tita schreef:upendo schreef:Een ZZZ paard snap ik dat je moedeloos wordt van de mensen die 8K bieden.
Waarom zou je voor een kapot paard meer dan 10000€ betalen want klinisch goed maar bemerking klinkt als vroeger afgekeurd
ZZZ geklasseerd is zelfde als ZZ licht met winst.
Ik vind verkoper onrealistisch wat wil je dan voor dat paard?
Persoonlijk zou ik voor een forever home huis gaan.... lijkt me belangrijker dan geld
tita schreef:upendo schreef:Een ZZZ paard snap ik dat je moedeloos wordt van de mensen die 8K bieden.
Waarom zou je voor een kapot paard meer dan 10000€ betalen want klinisch goed maar bemerking klinkt als vroeger afgekeurd
ZZZ geklasseerd is zelfde als ZZ licht met winst.
Ik vind verkoper onrealistisch wat wil je dan voor dat paard?
Persoonlijk zou ik voor een forever home huis gaan.... lijkt me belangrijker dan geld
MariekeS_ schreef: