Het gaat echt heel goed met Dana

Pip ligt heerlijk te slapen en is mn persoonlijke knuffeltje

Anastasia ligt ook lekker te slapen, dr sok lijkt wat te kriebelen maar kan niks vinden. Morgen voor de zekerheid met antimijt behandelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:Dana mag nog wel 50 kg erbij (zonder veulen), maar ze is echt al zoveel beter dan hoe ze een paar maand geleden kwam! Daar mag je best trots op zijn!
Eelmo schreef:Stille meelezer. Ik ben zelf bijrijder, altijd gratis mogen doen tot de eigenaar in financieel zwaar weer kwam. Toen in overleg een bedrag per maand bij gaan dragen waar we het samen over eens zijn geworden. Je kunt dus altijd met een potentiele bijrijder in overleg over het bedrag dat je vraagt. Eventueel met de voorwaarde dat je bijrijder eerste koop heeft, mocht je toch moeten verkopen.
Volgens mij is het hier in NL wel normaal dat een bijrijder betaald. Ik was iig een uitzondering op stal als gratis bijrijder.
anoukwendy schreef:Eelmo schreef:Stille meelezer. Ik ben zelf bijrijder, altijd gratis mogen doen tot de eigenaar in financieel zwaar weer kwam. Toen in overleg een bedrag per maand bij gaan dragen waar we het samen over eens zijn geworden. Je kunt dus altijd met een potentiele bijrijder in overleg over het bedrag dat je vraagt. Eventueel met de voorwaarde dat je bijrijder eerste koop heeft, mocht je toch moeten verkopen.
Volgens mij is het hier in NL wel normaal dat een bijrijder betaald. Ik was iig een uitzondering op stal als gratis bijrijder.
Ik heb het hier in een fb groep gegooid en de meningen zijn erg verdeeld eigenlijk.
De een zegt ik ben degene die hulp nodig heeft wegens tijdgebrek dus ben blij dat ik hulp krijg, waarom zouden ze daarvoor betalen. Maar ik wil geen bijrijder omdat ik niet genoeg tijd heb want die heb ik wel..
De ander vind het heel normaal omdat een paard houden niet gratis is en eigenaren niet de hobby van een ander willen betalen. Ook bijrijders die het normaal vinden om te betalen omdat het niet gratis is.
Ik ben er nog niet helemaal uit maar aan de ene kant, niet geschoten is altijd mis. Aan de andere kant wil iemand haar misschien wel voor zichzelf hebben.
Het duurt natuurlijk nog even voor het zover is dus heb nog even om erover na te denken. Zelf zou ik het natuurlijk fijn vinden als ik de verkoop kan rekken want ik baal ervan maar moet wel haalbaar zijn en eerlijk naar de paarden..