Apple schreef:Stalgenoot, ietwat verbouwereerd: 'maar.... hij staat tussen twee touwen....hoe?'
Houdini

Nooit saai met die grappenmaker van jullie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Ik ben er inmiddels achter dat ik onder het zadel 3 verschillende paarden heb![]()
'Ik ben niet vooruit te branden'als we dressuurmatig iets willen gaan doen in de bak, daar komt bij: 'ik vind dat ik na 20 minuten moe ben'.
![]()
Dan hebben we ook: 'ik vind het spannend, maar blijf wel heel braaf'op buitenritje.
En we hebben 'ik ben de jonge ruin en we gaan springen'. Dat begon al met het 'even los laten lopen in de bak voor de springles' waarbij hij zo terloops al over een oxertje sprong
. De springles was een paar weken uitgevallen in verband met Kerst en O&N dus Jimmy wist even niet meer waar hij lichamelijk en geestelijk met zichzelf heen moest
![]()
Wel nog lekker wat lijntjes kunnen springen, maar het niet hoger gemaakt dan een centimeter of 80 'om ongelukken te voorkomen' zoals de springinstructrice opnoemde
![]()
Ook al twee keer gehad dat een stalgenoot hem even vast hield terwijl ik nog even mn cap op moest doen of de deur dicht, dat soort werk. Alle twee keer (los van elkaar) op mijn vraag of hij braaf was kreeg ik als antwoord 'Erg braaf, het enige wat hij deed was kijken waar jij was'Lief paard.
Als ik er dan mee bezig ben dan is het een wat interactiever verhaal waarbij hij vooral erg graag wil helpen. 'O, als jij mijn rechterspringschoen af doet dan begin ik met mijn linker' of 'Als jij mijn hoofdstel nu weg hangt dan pak ik alvast mijn halster van het haakje.' Vast allemaal heel goed bedoeld
Arianne_94 schreef:Ik kruip even onder mijn mee leessteen vandaan
https://www.facebook.com/blocksaddlecom ... 287855258/
Ik kwam dit filmpje tegen en moest aan Jimmy denken.