Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniemk2 schreef:Kritische reacties zijn toegestaan en daarbij heb ik mijn mening meerdere keren netjes onderbouwd! Kennelijk mag je niet zeggen waar het op staat? Voortaan ga ik wel zeggen van oh wauw, wat ziet dat er fantastisch uit. Niet gemeende reacties worden wel gewaardeerd kennelijkIk zeg helemaal nergens dat ik het beter weet. Ik benoem de dingen die mij specifiek opvallen.
Anoniemk2 schreef:TS haar paard heeft Z2 gelopen bij de vorige eigenaar dus dit paard heeft zichzelf al bewezen dat die het niveau aankan in de dressuursport. Daarbij heb ik TS meermaals gevraagd wat er precies onderzocht is maar daar doet ze op een of andere manier geheimzinnig over of ze geeft er geen antwoord op?
Anoniemk2 schreef:Kritische reacties zijn toegestaan en daarbij heb ik mijn mening meerdere keren netjes onderbouwd! Kennelijk mag je niet zeggen waar het op staat? Voortaan ga ik wel zeggen van oh wauw, wat ziet dat er fantastisch uit. Niet gemeende reacties worden wel gewaardeerd kennelijkIk zeg helemaal nergens dat ik het beter weet. Ik benoem de dingen die mij specifiek opvallen.