We hebben vandaag een leuk stoppelveld heuveltje gevonden en zijn die zo'n 10 keer omhoog gegaloppeerd Voelde me net een klein kind die keer op keer van de glijbaan gaat, en Nala had er net zo'n lol in
De zadelpasser was er vandaag, en het is de wintec lite deluxe geworden. (er komt uiteraard nog een ander dekje, dit is de enige die ik nog van mijn vorige bijrijdpaard heb qua Engelse dekjes).
Anoniem
Geplaatst: 26-09-19 17:19
Ik kom niet meer bij net tijdens een buitenrit de nieuwe hoefschoenen uitgetest, nounou. Stap ging nog maar vanaf draf en vooral in galop vlogen haar voorbenen alle kanten op alsof ze wilde zeggen "er hangt iets aan mijn voeten, hoe werkt dit?! "
Verder ontzettend tevreden met het zadel en de schoenen, ze loopt als een trein.
Eeeeen bedankt pony. Vandaag vliegles na een flinke bok, en mijn telefoon zo naar de kloten dat ik er niks meer mee kan. Bij de telefoonwinkel tot maandag op z'n vroegst... Nouja, ik was toch al een digital detox van plan
Ze ziet er super uit, hopelijk valt het morgen mee met de spierpijn. Enne, luisteren naar je gevoel is erg lastig. Daar loop ik ook nog wel eens tegenaan.
Ja ze voelt zich helaas iets te fris de laatste dagen, haha. Maarja, ze vindt de bak ook niet leuk, dat weet ik ook, hahaha. Maar daarna wel nog braaf stap-draf-galop gedaan, dus achja.
soesita
Geplaatst: 28-09-19 22:05
Oh jee, jij ook al! Misschien kunnen we samen de komende dagen wat liggen zielig zijn? Da's veel gezelliger met zijn twee.