Dikke laag schoon stro in alle stallen ook... Afgelopen dagen met de natte sneeuw en wind was het nogal vochtig geworden maar nu staan ze er weer op en top bij. Niet iedereen liep in zicht, ik heb niet alle jonge paarden op de foto...
Helemaal top Twinklebel, ik ga ook proberen om volgende week nog even langs te gaan, anders kan ik pas over 4 weken ivm vakantie en dat vind ik te lang
Een merrie is zo vroeg niet vruchtbaar, een hengst wel.
En ze doen het al heel wat jaar zo Ga er toch vanuit dat ze wel weten wat ze doen.
Timmie06
Geplaatst: 03-02-19 22:02
Ja weet ik ook hoor, vroeg het me gewoon af. Ben super tevreden met de plek
Silly1972
Geplaatst: 10-02-19 12:54
Gisteren weer langs geweest en uiteraard stonden ze allemaal lekker te eten. Lag ook super mooi voordroog en de stallen waren weer heerlijk dik opgestrooid.
Heb weer een paar foto's gemaakt maar vergeet altijd welke nou van bokkers zijn. Dus maar beetje van alles gemaakt. Met mijn dikke GVR natuurlijk voorop
Ja was heel schattig, lag er zo lekker bij. Heb deze ook nog, maar is niet zo gelukt.
Twinklebel
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-19 22:22
Ik ben ook nog even geweest vanochtend. Nijn wilde wel graag knuffelen, tot we een halster om wilden doen....daar had ze duidelijk andere ideeën over, mocht gelijk niet meer bij haar hoofd komen.