Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niet dat het nodig was, maar het is gewoon enorm handig om hem te hebben. Het kwam financieel toch nooit uit, dus dan maar op een moment dat het hélemaal niet uit komt lol. Maar goed, ik heb hem dus.

Voor september heb ik al wat wedstrijden gepland staan.. Dus wie weet halen we ooit nog een winstpuntje in de B!

jeetje77 schreef:Wauw, super toch.
Ff offtopic, maar hoe is het met je andere pony, Zara?

En dat van de bosritten eng vinden ken ik hoor, niks om je voor te schamen.
Het leek zo hoog toen ik erop zat. Helemaal blij dat we er enigszins normaal overheen gingen zonder benen in de knoop. En toen keek ik de filmpjes terug en dacht ik echt.. Heb ik DAT gesprongen? *Zoekt vergrootglas *
De resultaten ben ik heel tevreden over en dus besloten om mijn hobby iets serieuzer te gaan oppakken. Dus ook gelijk mijn website een update gegeven, Facebook pagina onder het stof uit gehaald en ook mijn Instagram opnieuw ingedeeld.
Ik had hem even snel, ongewassen en ongepoetst, in de stalgang gezet. En dan heel snel foto's maken! Want binnen 5 sec staat hij met zijn neus aan de grond grasjes tussen de stenen uit te plukken
Dit was dus mijn eerste poging tot blackfoto's, best goed gelukt nog.
Later werd het losrijden steeds fijner en in de regen liep hij eigenlijk super fijn. Eenmaal de ring in sloeg hij dicht, was de impuls en activiteit ver te zoeken en kon ik hem moeilijk de baan rond krijgen. Precies bij het aanspringen in galop moest hij hinniken en toen was ik hem weer kwijt. Daardoor in beide proeven minstens 1 galoponderdeel verpest