Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:Ik vind t altijd heel erg naar als mensen een verhaal niet geloven..... reageer dan niet. Diegene die het paard in bruikleen neemt heeft zelf ook de verantwoordelijkheid om te zorgen voor een goed contract, dier te laten keuren etc etc
Monique schreef:Maartje1990 schreef:Ik vind t altijd heel erg naar als mensen een verhaal niet geloven..... reageer dan niet. Diegene die het paard in bruikleen neemt heeft zelf ook de verantwoordelijkheid om te zorgen voor een goed contract, dier te laten keuren etc etc
Ik wil alleen de jonge vrouwelijke bokkers waarschuwen dat niet alles is wat het lijkt. Het verhaal klopt niet op basis van de dingen die geschreven worden.
En als de TS wel oprecht is dan snapt zij mijn vermoedens wel.
Ik hoop in ieder geval dat ik het mis heb maar heb de moderators wel op de hoogte gesteld van dit topic.
Beter safe than sorry.
Anoniem schreef:TS in de eerste plaats veel sterkte met al het verdriet om je heen. Wat moet het zwaar zijn.
Wat jij aanbied is veel te zot. Pier kan gratis zonder enkele kosten in bruikleen/gestald worden. Hier ga je zeer veel reacties op krijgen. Hoe ga je in vredesnaam de juiste persoon eruit kiezen. Veel mensen hebben al hun neus gestoten door contracten die niet waterdicht waren.
Wat je mijns inziens beter kunt doen is het volgende:
Durf in de eerste plaats gerust geld te vragen voor Pier in bruikleen of welke vorm dan ook.
Besteed een deel van het geld aan een goede advocaat die met een prima contract komt. Het geld is er voor Pier en een advocaat zou goed zijn voor Pier. Laat desnoods ( als dat kan, ik zit nu maar een beetje te denken zonder kennis ) alle afspraken vastleggen bij een notaris.
Het geld wat he daaraan kwijt bent is voor de bestwil van Pier. Aan de andere kant zou het geld weer terugkomen naar zijn spaarrekening door de opbrengsten die de bruikleen oplevert.
Ik zag twee namen voorbij komen waarvan men zei betrouwbaar te zijn. Dus de volgende stap is referenties opvragen van mensen waarmee je in zee wilt gaan.
De manier waar jij het op wilt doen vraagt om mensen die loeren op een gratis paard. Want geef toe dit is toch de droom die velen wensen. Wel een paard geen kosten.
Geen andere personen op Pier kun je niet controleren en dus is die mogelijkheid er wel.
Je hebt nu minstens tien dagen. Je hebt een begin gemaakt en al veel zaken aangeboden gekregen. Laat het nu even rusten en concentreer je op het nadere sterven van je zus. Ik ben bang dat er dadelijk twee zaken half gaan en je daar achteraf spijt krijgt.
Ilana1234 schreef:Lieve mensen op bokt ik heb voor de komende 10 dagen iemand gevonden die voor Pier zorgt. Dat is iemand die op de zelfde stal staat en vandaag weer op stal was. Ze had het hier gelezen op bokt. Natuurlijk ook via mijn zus dat ze niet gezond was maar verder wist ze het fijne er niet van. Mijn zus was niet zo prater. Maar goed ze kent pier omdat ze eerder wel eens samen op wedstrijd waren gegaan. Ze zal er voor zorgen dat Pier in die 10 dagen weer zijn energie kwijt is. Dan heb ik 10 dagen de tijd om een nieuwe stal te zoeken en iemand die 1000 procent voor Pier wil gaan. Ik heb overlegt met deze persoon en we hebben veel over de mogelijkheden gesproken. Zei zelf heeft geen tijd voor nog een extra paard is zelf een ruiter die veel in het buitenland zit. Maar wil dit doen totdat er meer duidelijkheid voor mij is en of totdat mij zus.... ik durf het gewoon niet op te schrijven. Maar goed dit is wat we zoeken voor pier.
*knip*
Heel erg bedankt dat jullie zo lief zijn, en ik hoop een van jullie snel te spreken.
Anoniem schreef:TS in de eerste plaats veel sterkte met al het verdriet om je heen. Wat moet het zwaar zijn.
Wat jij aanbied is veel te zot. Pier kan gratis zonder enkele kosten in bruikleen/gestald worden. Hier ga je zeer veel reacties op krijgen. Hoe ga je in vredesnaam de juiste persoon eruit kiezen. Veel mensen hebben al hun neus gestoten door contracten die niet waterdicht waren.
Durf in de eerste plaats gerust geld te vragen voor Pier in bruikleen of welke vorm dan ook.
Besteed een deel van het geld aan een goede advocaat die met een prima contract komt. Het geld is er voor Pier en een advocaat zou goed zijn voor Pier. Laat desnoods ( als dat kan, ik zit nu maar een beetje te denken zonder kennis ) alle afspraken vastleggen bij een notaris.
Het geld wat he daaraan kwijt bent is voor de bestwil van Pier. Aan de andere kant zou het geld weer terugkomen naar zijn spaarrekening door de opbrengsten die de bruikleen oplevert.
Ik zag twee namen voorbij komen waarvan men zei betrouwbaar te zijn. Dus de volgende stap is referenties opvragen van mensen waarmee je in zee wilt gaan.
De manier waar jij het op wilt doen vraagt om mensen die loeren op een gratis paard. Want geef toe dit is toch de droom die velen wensen. Wel een paard geen kosten.
Geen andere personen op Pier kun je niet controleren en dus is die mogelijkheid er wel.
Je hebt nu minstens tien dagen. Je hebt een begin gemaakt en al veel zaken aangeboden gekregen. Laat het nu even rusten en concentreer je op het nadere sterven van je zus. Ik ben bang dat er dadelijk twee zaken half gaan en je daar achteraf spijt krijgt.