Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat lijkt het me heerlijk om zo de hele dag met de paardjes bezig te zijn! Al sinds dat ik 15 ben wil ik ook ooit "emigreren" of in ieder geval aantal maanden op een stal werken in het buitenland!
Ik vind persoonlijk de eerste en tweede echt heel goed werk doen, ik volg ze een tijdje op Facebook en ze doen echt hun uiterste best. Red Cross is natuurlijk ook altijd goed, zij steken hun handen ook altijd uit de mouwen.

Als je zo iemand tegen komt zou je haar toch....

CharmingS schreef:Ik heb hier al 2 grote dozen klaar staan met kleding en toilet spullen, ook kinderkleding en speelgoed. Ga dit straks op de post doen naar Del Mar, voor de grooms en hun gezinnen. Mochten mensen nog iets willen doneren en je woont in de buurt van Eindhoven kom ik het graag halen of kom het even brengen, wil op het eind van de week nog een paar dozen verzenden.
Echt heel tof!

Ik heb niet zoveel tijd besteed aan het maken van dit filmpje, ik was stiekem druk met andere dingen waarvan ik hoop dat het wat wordt maar ik zeg nog even niet wat
Deze week heb ik ook nog mijn Integrated Energy Therapy cursus, dan kan ik door middel van healing mensen maar voornamelijk dieren van blokkades af helpen.

Dat is ook niet het slimste wat je kunt doen in deze situatie om het even simpel te zeggen...
En gaaf Indonesië, mijn moeder komt uit Jakarta en ik zou nog altijd wel eens daarheen willen gaan. Geniet er nog maar van
Mike had op facebook gezien dat ik geslaagd was voor de IET en vroeg of ik een paar kreupele paarden zou willen behandelen. Als toevoeging kreeg ik de dvd te leen dan weet ik de technieken een beetje. De hoefsmid en dierenarts kunnen niks vinden, de tandarts komt morgen controleren. 
En voor de arabieren ga ik mee omdat die moeilijk te laden te zijn (schijnt) en hij wil daar niet de hele dag in zijn eentje staan kl*ten dus doen we het samen. Hubby gaat geloof ik mee dus dan mag hij de camera bedienen