KellyR schreef:Man man man, alsof we zelf nooit ons handje hebben opgehouden als is het maar voor een jas of wat kleren.
Het gaat toch om het hele idee dat paps en mams er achter staan.
Als het geld er is, en ze willen het voor dochterlief aan een paard spenderen. What is the f*cking problem.
Niemand die ik hier hoor zeggen, "wat fijn dat je ouders absoluut niet willen sponseren maar je wel een paard willen geven, 0,0 procent achter je staan, maar toch lekker doen hoor".
Situaties die geschetst worden gaan er van uit dat paps en mams het prima vinden en mee willen helpen.
Daarbij wordt er vaak genoeg gezegd dat het niet verstandig is als ze er niet achter staan. Maar dan is het ook heel simpel, paard komt er niet, want er is geen geld.
Dus jij vergelijkt een paard met kleding? En het gaat juist om het idee dat de ouders er achter staan, want de veelvoorkomende reden die ik hoor om een meisje van elf een paar te geven is toch echt; "Daar krijg je een betere verantwoordelijkheid van." Yeah right, als de ouders mee helpen.
Ik zeg niet dat een kind geen paard moet hebben (graag zelfs), maar het ligt puur aan de situaties en aan veel verschillende factoren (die ga ik maar niet opnoemen, want niemand kan tegenwoordig toch lezen, en leest alleen het gene wat in z'n fantasie staat).