Junia schreef:Meneer Penny, hahaha wat een prachtige en passende omschrijving!
Ik twijfel nog erg of ik hem een pakket met info over zomereczeem zal geven of inderdaad gewoon per direct alle contact verbreken.
Waarschijnlijk wordt hij boos als ik het contact verbreek, en als hij iets beter beseft wat er met mijn paard gebeurt zonder deken dan is de kans misschien net wat kleiner dat hij in een boze bui de deken eraf trekt. Ik weet het gewoon even niet meer, maar heb hem gelukkig sinds ik het topic heb geopend als niet meer in het echt gezien dus ik hoop dat het allemaal wel meevalt.
Ik denk in ieder geval dat het klopt dat het hem meer om de aandacht te doen is dan echt om het welzijn van mijn paard en de andere dieren die hij denkt te redden.
Hij wordt boos als je het contact verbreekt omdat hij aandacht wil. Negatieve aandacht, is ook aandacht.
Laat hem lekker boos worden, dan is hij nog maar op de helft
Als hij aan jouw paard gaat zitten, ga jij gewoon weer naar de politie. En dan sta je nog wat sterker dan dit, want dan zit hij aan jouw eigendommen en betreed land dat niet van hem is.
Negeren is pijnlijk voor zulke gevallen, maar pijn is tijdelijk... Constant zoethouden is een zwerende wonde.