Wat is het ergste waarvoor jouw paard 'uitgescholden' is?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 15:33

NatasjavE schreef:
Mijn Gelderse wordt ook nog wel eens voor Tuiger uitgemaakt. Opzich snap ik dat nog wel. Gelderse en Tuigers lijken natuurlijk soms wel een beetje op elkaar.

Die snap ik ook wel! Mist alleen wat front, misschien wat minder vierkant maar verder best wel snel een kopie.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 15:46

Of mn merrie hoogdrachtig is....

Nee gewoon dik :Y)

xxVon

Re: Wat is het ergste waarvoor jouw paard 'uitgescholden' is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:03

Ik noem alle paarden pony die ik tegenkom, gewoon als koosnaampje.

Mijne is uitgemaakt voor gele ezel (=fjord)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:09

SavannahNx schreef:
Of mn merrie hoogdrachtig is....

Nee gewoon dik :Y)

haha hier ook die opmerking, het was een ruin :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:13

Ik heb zelf geen paard, maar onze (vorige) instructrice had het een keer over haar oude, inmiddels ingeslapen paard. Het dier had wel een beetje lange oren. Ik: "weet je zeker dat het geen muildier was?" Zij: "Wat?! Mijn mooie paardje, een muildier!" Quasi-verontwaardigd, want ik liet mijn vraag wel als de grap klinken die ze was. :)

TinkerLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:21

Was een keer met mijn verzorgpaard aan het wandelen. Er liep toen een echtpaar achter me. Toen ik wouw oversteken vroegen ze of ik lekker met de hond aan het wandelen was? Beestje is 1.65. had echt iets van wtf

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:28

Ik was vorig jaar 2e op een internationale wedstrijd. In de prijsuitreiking kreeg ik de vraag: 'Jemig, heb je dat met die knol gehaald?' Euh... Ja? -O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:46

Die grapjes over een hond heb ik ook vaak gehoord wanneer ik wandelde met de pony's... ach laat die mensen maar lekker.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:49

Kijk het paard van sinterklaas. -O-

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:58

Kan jij dat allemaal met díe pony?!

Eh ja, het is een quarter, en ze kan zo goed als alle westernoefeningen maar ik wil gerust een Z dressuurproefje voor je neerzetten hoor, geen punt (behalve t opgerichte en een tikkie gang :P)

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:00

Als we het paard van mijn oom nee hebben op buitenrit krijgen altijd de 'Hé het paard van Pippi Langkous' opmerking (appaloosa...)

Over mijn 8 jarige merrie kreeg ik pas de vraag wanneer ik haar ging inrijden :+ Ze schoot een beetje uit haar slof tijdens het longeren en heeft nog een hele erge puppy uitstraling, maar was toch wel even grappig. Krijg sowieso vaak de opmerking dat het 'zeker een jonkie is'. Uhm nee, ze is af en toe nogal enthousiast en speels :')

Mijn oudere pony'tje hoefde maar 1 handje voer te krijgen of ze was alweer dik, dus ook (heeeel) vaak de vraag gekregen wanneer ze was uitgerekend..

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 20:15

Gisteren zei iemand die regelmatig onze binnenbak huurt tegen mij dat ik er wel om moest denken dat onze Friese merrie niet dikker moest worden omdat ze wel heeeel dik was en ivm hoefbevangenheid blabla.
Het was goed bedoeld maar ze is al best veel afgevallen, we zijn er ook nog niet helemaal maar hoefbevangen..?

Spoiler:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 20:48

Ik heb, toen mijn paard eindelijk van mij was en hij naar mijn stal kwam, te horen gekregen: "dravers zijn waardeloos, je hebt veel teveel betaald, hij loopt slecht en lelijk, ik had er gratis een voor je kunnen regelen en hij zal nooit western kunnen' -O-

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 20:57

JoskaH schreef:
Ik heb, toen mijn paard eindelijk van mij was en hij naar mijn stal kwam, te horen gekregen: "dravers zijn waardeloos, je hebt veel teveel betaald, hij loopt slecht en lelijk, ik had er gratis een voor je kunnen regelen en hij zal nooit western kunnen' -O-

Oh help! Dat kwetst gewoon heel hard! Ik hoop dat je ze tegendeel hebt kunnen bewijzen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:02

Laibadji schreef:
[naam] schreef:

Oh help! Dat kwetst gewoon heel hard! Ik hoop dat je ze tegendeel hebt kunnen bewijzen!

Ja gezellig hè? Schrok er ook heel hard van, iemand die 40 jaar in paarden zit tegen een meisje met haar eerste pony. Gelukkig keihard het tegendeel bewezen/bezig te bewijzen, hij heeft ook(wel via mijn ouders want te trots om het direct te zeggen :roll: )sorry gezegd omdat hij versteld stond.

Echte pennydroom uitgekomen dus! :')

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:06

[/quote]
Oh help! Dat kwetst gewoon heel hard! Ik hoop dat je ze tegendeel hebt kunnen bewijzen![/quote]

Ja gezellig hè? Schrok er ook heel hard van, iemand die 40 jaar in paarden zit tegen een meisje met haar eerste pony. Gelukkig keihard het tegendeel bewezen/bezig te bewijzen, hij heeft ook(wel via mijn ouders want te trots om het direct te zeggen :roll: )sorry gezegd omdat hij versteld stond.

Echte pennydroom uitgekomen dus! :')[/quote]
Top gedaan van jou! Je mag fier zijn! _/-\o_

Ik ben ooit uit de club gezet omdat mijn paard te moeilijk was en te veel aandacht vroeg van de lesgever. Tja.... Ook tegendeel bewezen. Dus ik weet hoe het voelt!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:09

Fries.. :+
Afbeelding

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:10

Toen paardlief nog een jong veulen was en gecheckt werd door de dierenarts.

Eerste wat hij zei: 'ik heb nog nooit zo'n lelijk veulen gezien'

Ze heeft een ramsneus, zat vol in der vacht (hardje winter).

Ik kan nu iedergeval zeggen dat ze super is opgedroogd :D

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:16

De enige goede fries, is een diepvries..

Euh ja dank je whahah, je raad het al ik heb dus een fries.

faytjefay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:26

Of t moeder en dochter zijn :+ , beetje een belediging voor mn stoere friese ruin:
Afbeelding

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:29

Op wedstrijd;
"Hoe heet die kleur?" "Een schimmel" "en die?" *wijst naar mijn pony* "die pony is een ginger"

#)

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:30

Ik heb een Gelderse vos met witte benen en een half wit hoofd waar ik voornamelijk echt dressuur mee train (tuigpaard ouders, gooit redelijk hoog op). Ik kreeg ooit de vraag wat voor kruising het was, ze dacht dat het een westernpaard was vanwege het witte :) :+

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:32

Mijn vader noemt mijn merrie altijd 't kleintie :+

ze is ongeveer 1.65, maar naast haar broer van 1.75 is ze wel klein :p
Laatst bijgewerkt door Lindor92 op 02-04-17 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:33

Pony <<)

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:37

Mijn fjorden merrie van toen 22..... Die is nog heel jong he (door een politie agent alleen maar omdat tante Tut geen zin had om een bepaalde straat in te gaan en ik er naast liep een stukje).