Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar leuk hoor, en je hebt een knap zadel! Jules lijkt wel 1.80m
Ik ben een dropje van 1.53m, Jules is verre van 1.80m, hij meet 1.43m schofthoogte, hij toont inderdaad giga als ik erop zit, haha

het kan prima, alleen lijkt hij natuurlijk wel groot zo
En hij was wel wat te dik ja, maar ach
dat was toen en nu is nu. Ik hoop dat hij nu weer helemaal opknapt en jouw rug ook snel weer ok is.

! ) en door het ijskoude weer niet zo veel gedaan met de paardjes...

), Jules mocht gezellig mee aan de hand. Meteen de eerste keer dat hij terug 'buiten' kwam na zijn operatie. Hij was lekker fris en happy, maar wel braaf, knappe vent!

)
dus inpakken en 12 uur autorijden met 2 kids zucht....

Mer1980 schreef:wow je kan er kussens mee vullenAl dat haar!
), en zonder wassen is het een beetje een vies idee natuurlijk
. Terwijl ze 'ontsnapt' zijn, hadden ze ook last van een kleine identiteitscrisis... Ze waren even vergeten dat ze paardjes waren & geen varkens, die lekker in de modder rollen

Smid/lesgeefster vond ze ook bijzonder braaf. Vooral van Vlekje stond ze te kijken. Ze had nog nooit zo'n brave shetlander bekapt en ze was ook nog zo lenig voor haar leeftijd, knappe meid van me
Ze heeft het nu behandeld en ik heb ook gelijk zalf/product besteld om de behandeling verder te zetten. Ga ook maar (op haar aanraden) een kuurtje Biotine bijvoeren, hopelijk zijn ze er dan snel vanaf