Zou ik ook een PB mogen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marian_lara schreef:Eem eigen paard is erg leuk en het zoeken ook.voor bij ons trekpaard hebben wij een 75%fries x 25% schetlander staan ( 140 nu )die is nu twee jaar en een prachige voorbeeld van wat jij zou kunnen kopen/ zoeken .niet te groot stevig en geweldig schattig.mooi zwart.hoe groot het wordt dat weet ik niet. Veel gezellige zoek uren.
lol Marian_lara schreef:Eem eigen paard is erg leuk en het zoeken ook.voor bij ons trekpaard hebben wij een 75%fries x 25% schetlander staan ( 140 nu )die is nu twee jaar en een prachige voorbeeld van wat jij zou kunnen kopen/ zoeken .niet te groot stevig en geweldig schattig.mooi zwart.hoe groot het wordt dat weet ik niet. Veel gezellige zoek uren.
aparte kruising.

Caroline52 schreef:Maar uiteindelijk kom je toch thuis met iets wat je nooit had voorspeld
Dit is vaak wel erg waar haha 
) kuikenmak, ruin, groot, wat ouder, western beleerd en liefst een zwarte/donkerbruin. Na een aantal paarden bekeken te hebben kwam ik thuis met een jonge haflingermerrie waar ik de oprit nog niet eens mee af kwam, doodsbang voor (vooral western)zadels bleek, kopschuw en in het gebruik toch een tikkie wilder dan beloofd.. Plus gratis bejaarde shetlander à 27 jaar oud. (die overigens een knappe 35 gehaald heeft..
)
Succes met je zoektocht!
zou ik ook een pb mogen?

_Dominique schreef:Ik heb Ruitje nu ook een pbtje gestuurd! Bedankt voor jullie adviezen! Ze zit enorm bij mij in de buurt ook trouwens.
Zag het voorbij komen, echt super leuk.