[VOLG] Mijn ultieme droom gaat in vervulling..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Just_bo

Re: [VOLG] Mijn ultieme droom gaat in vervulling..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:18

Stille meelezer hier, wat ontzettend jammer ts! Ik heb ook flink wat paarden bekeken, maar uiteindelijk zit er echt wel wat leuks tussen :))

Zou ik ook een PB mogen?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:55

Had al eerder een reactie gegeven. Ben ook wel nieuwsgierig arm het niet doorging (zou ik het mogen wegen via de pb?). Maar jouw maatje komt nog wel en leuk dat je ook aan je vader denkt ipv alleen jouw wensen :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:03

Marian_lara schreef:
Eem eigen paard is erg leuk en het zoeken ook.voor bij ons trekpaard hebben wij een 75%fries x 25% schetlander staan ( 140 nu )die is nu twee jaar en een prachige voorbeeld van wat jij zou kunnen kopen/ zoeken .niet te groot stevig en geweldig schattig.mooi zwart.hoe groot het wordt dat weet ik niet. Veel gezellige zoek uren.

Ik ben wel benieuwd hoe die kruising tot stand is gekomen ;) lol

muzzy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:05

Een stille meelezer.

Wat balen dat het niet door gaat. Ik hoop dat jullie een leukerd vinden! Lijkt me gaaf deze passie te delen met mijn ouder(s)

Marian_lara schreef:
Eem eigen paard is erg leuk en het zoeken ook.voor bij ons trekpaard hebben wij een 75%fries x 25% schetlander staan ( 140 nu )die is nu twee jaar en een prachige voorbeeld van wat jij zou kunnen kopen/ zoeken .niet te groot stevig en geweldig schattig.mooi zwart.hoe groot het wordt dat weet ik niet. Veel gezellige zoek uren.

Ik kan mij hier moeilijk iets bij voorstellen :+ aparte kruising.

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:14

Wat vervelend van dat renpaard... maar het juiste paard komt zeker nog op je pad!
Ik raad je aan ook bij paarden te kijken die je misschien niet direct aanspreken, toen ik de foto van mijn paard zag dacht ik, nouja het is dat het niet ver weg is... En toch ben ik er nu super blij mee!

Zou ik een pb mogen met reden van dat renpaard....
Succes met de zoektocht... ik volg *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:19

Ik zal morgen weer pbtjes beantwoorden en sturen! :)

Als jullie iets leuks tegenkomen wat past bij mijn advertentie op de Bokt Markt, dan mag dit gewoon per pb aangeboden worden hoor! Alle beetjes helpen. :D

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 23:36

Caroline52 schreef:
Maar uiteindelijk kom je toch thuis met iets wat je nooit had voorspeld :+

:Y) Dit is vaak wel erg waar haha :D
Mijn eisen waren (bijna elf jaar geleden al :o ) kuikenmak, ruin, groot, wat ouder, western beleerd en liefst een zwarte/donkerbruin. Na een aantal paarden bekeken te hebben kwam ik thuis met een jonge haflingermerrie waar ik de oprit nog niet eens mee af kwam, doodsbang voor (vooral western)zadels bleek, kopschuw en in het gebruik toch een tikkie wilder dan beloofd.. Plus gratis bejaarde shetlander à 27 jaar oud. (die overigens een knappe 35 gehaald heeft.. ;) )
De tien jaar dat zij mijn pony was, heb ik misschien totaal 8x op haar gereden in al die jaren, maar ze was echt wel de pony van mn dromen! :j
Moraal van t verhaal; focus niet teveel op eisen/wat je van plan was: ga gewoon rondkijken, wóón op marktplaats en boktmarkt tot er een paard voorbij komt wat je niet meer los kan laten, en die komt er. ;) Succes met je zoektocht!

kiertje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 06:27

Stille meelezer hier, wat balen dat het niet door gaat! Maar je vindt echt wel een ander leuk paardje :(:)

En ik ben stiekem ook wel benieuwd wat er gebeurt is :o zou ik ook een pb mogen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 13:29

Zaterdag 3 september heb ik een bezichtiging. :)

Had al even contact met deze eigenaar, voor ik wist dat het niet doorging met het renpaard. Hield de opties nog open.

Het is een KWPN merrie van 7 jaar en is lekker allround. En maar een uurtje met de auto rijden! :)

Ben nu niet thuis! Pbtjes beantwoord ik zsm.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 17:05

Dat klinkt goed ts!
Wie wewt is dit d topper die in het hele gezin past.

(Mag ik toch nog een pb waarom het niet door ging?)

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 17:24

Ben benieuwd!

(Mag ik ook nog een pb? Nieuwschierig aagje hierzo :') )

demy1911

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 17:48

Hier ook stille meelezer. Zou ik ook pb'tje mogen?
Wat zonde dat het niet door is gegaan! Maar je vindt vast en zeker wel een super paardje! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 17:57

Haha pbtjes zijn weer gestuurd en beantwoord, heb er gelijk een baan bij. :')

Het gaat eigenlijk wel weer. De grote klap is geweest en ben er al een stuk cooler onder. Hoop alleen recht uit mijn hart dat ze goed terecht komt. :j

--

Zeg eventjes een vraag hoor, dit wordt natuurlijk mijn/ons eerste paard. Maar ik wil nu vooral meerdere paarden bezichtigen (minimaal 2x als het gevoel goed is). Het lijkt me zo lastig om tegen een eigenaar te zeggen dat het niet haar paard wordt voor mij. Terwijl de eigenaar misschien juist wel een enorm goed gevoel had bij je.

Lekker gevoelig. :')

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 18:22

Tsja dat kan gebeuren. Ooit mijn paard te koop gehad. Meid kon er mee lezen en schrijven. Voor haar had ik de prijs ook wel lager willen doen, maar helaas ging niet door.

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 07:23

Gewoon doen en absoluut zeggen als je verder gaat kijken mensen aan het lijntje houden is erger je zilt zien dat het je ook een hoop vertrouwen geeft als je een keertje nee zegt dan kan je op jezelf bouwen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 09:23

Als je je zo snel een paard in je hart hebt zitten en je zo ondersteboven bent als het niet doorgaat, ben je dan wel nuchter genoeg om objectief naar een paard te kijken? En een verstandig besluit te nemen? Of is dat niet belangrijk voor je?

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 17:48

Gewoon ook eerlijk zeggen dat er nog andere paarden zijn die je gaat bezichtigen en dat je wel terug contact opneemt als je graag verder wil met hun paard. Als je dan niet terug belt weten ze direct dat je geen interesse hebt en kijken ze verder. Als je gewoon zegt 'je hoort nog wat van me, verwachten ze sowieso een belletje..' :j

Maar wat fijn dat je verder zoekt! Je zult wel zien, sneller dan je denkt komt de juiste op je pad ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:54

Thanks voor de tips! :D

Ja, ik dacht ik kan wel gaan mokken en ontzettend verdrietig zijn. Maar dat helpt niet natuurlijk! Dus voorzichtig ben ik weer gewoon lekker aan het verder zoeken. Heb sowieso 1 bezichtiging op de planning staan en ik hou BM en MP goed in de gaten. Alle FB groepen ook trouwens. :')

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 13:24

Probeer ook Kapaza (België maar wel leuke paarden) en ehorses

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 13:39

Ach nee wat jammer ik lees het nu pas dat het dus niks kan worden met het ex renpaard.
Ook een stille meelezer dus hahaha.
Ben ook wel erg benieuwd waarom het niet door is gegaan dus ook ik zou graag een pb´tje ontvangen.

Wel wil ik je alvast heel veel geluk toewensen bij je zoektocht naar een nieuw familie paardje en lief dat je ook zo goed met je ouders omgaat en rekening met je vader houdt.

Ik ga je advertentie eens even bekijken en hou mijn ogen en oren open bestreft een geschikt paardje.
Op Facebook bij ´Horse sale-paarden kopen en verkopen´ komen ook veel leuke paarden voorbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 22:56

Ik heb Ruitje nu ook een pbtje gestuurd! Bedankt voor jullie adviezen! Ze zit enorm bij mij in de buurt ook trouwens. :D

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 23:47

_Dominique schreef:
Ik heb Ruitje nu ook een pbtje gestuurd! Bedankt voor jullie adviezen! Ze zit enorm bij mij in de buurt ook trouwens. :D

Er is trouwens een andere bokker die , dacht ik vandaag, ook haar eerste paardje van bij Ruitje vandaan heeft. Goh, topic titel (vandaan geopend) en naam TS ontsnappen me. Mss leuk dat topic te lezen of haar te contacteren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 23:57

Heb ik al gedaan! :D Zag het voorbij komen, echt super leuk. :))

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 10:54

_Dominique schreef:
Heb ik al gedaan! :D Zag het voorbij komen, echt super leuk. :))

Ah kijk! Super tof! Kunnen jullie elkaar enthousiast maken :)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:51

Ik heb je topic net doorgelezen en vind het echt leuk om te lezen hoe je van het ene naar het andere wou, en zeker een mooie gedachte dat het deels voor je vader is!

Heel stiekem ben ik ook benieuwd waarom het niet meer doorging met het renpaard, dus als je nog zin hebt, zou ik ook wel een PB'tje willen!

Ik ben super benieuwd met wat je thuis gaat komen, ik volg door!