en je kan altijd nog een tegenbod doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en je kan altijd nog een tegenbod doen
Corinax schreef:Jolene85 schreef:Had graag wezen kijken..iemand fotos van de Valk PRE? Moet altijd werken als deze markt is want zit fulltime in het onderwijs, lijkt me naast de Zuidlaarder markt zeker n interessante markt met veel aanbod!
[ [url=m/iKkzq8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Heb jaren een oude shet gehad maar geen haar op mijn hoofd die eraan dacht hem mee te nemen naar de markt (want hij bracht nog wel 50 op voor slacht).
Nee ik heb altijd gezegd dat ik zijn laatste kosthuis was en hij alleen op zijn rug weg zou gaan.
Heb ik me keurig aan gehouden al had ik mezelf minimaal
5000 euro kunnen besparen en een leuk rijpaard kunnen kopen
Citaat:Wat een triest aanzicht. Ik heb zelf een PRE, als ik die zo aantreft bel ik acuut de dierenarts. Lijkt me dat hij niet helemaal nuchter is en anders daar niet hoort te zijn als dit zijn normale doen is.
Hetzelfde met de 20-jarige haflinger merrie... wat ga je nog met de dieren lopen leuren
robert45 schreef:Nou nou je kan ook overdrijven. Als het gewoon een rustig dier is die braaf aan een touwtje staat staan de meesten er zo bij. Beest doet net zijn kop naar beneden en iemand maakt een foto..
De haflinger is inderdaad flink schraal en hadden ze best de toegang mogen ontzeggen .
Maiske schreef:robert45 schreef:Nou nou je kan ook overdrijven. Als het gewoon een rustig dier is die braaf aan een touwtje staat staan de meesten er zo bij. Beest doet net zijn kop naar beneden en iemand maakt een foto..
De haflinger is inderdaad flink schraal en hadden ze best de toegang mogen ontzeggen .
Een (gezonde) PRE is niet het type paard wat er op een markt zo bij staat maar dat terzijde...
Ook al doet hij net zijn hoofd omlaag, zou hij hem omhoog houden dan werd ik er nog niet bij blij van... Als, zoals je aangeeft, de meeste er zo bij staan is dat alleen maar treuriger...
Ik ben zoiezo geen markt fan. Als er een deugdelijke controle plaats zou vinden zou er niet de kritiek en zielige hoopjes paard staan als nu het geval is. Beetje een cirkeltje elk jaar weer met de verschillende markten.