anyway, wist niet dat we langs een cafe zouden rijden ken de omgeving niet. Ik zal de volgende keer als ik op m'n paard zit m'n waffel houden om deze situaties te voorkomen. Ik ben het type dat de confrontatie zou aangaan en ik laat me niet intimideren door een stel mannen. Ik ben daarnaast ook niet op m'n mondje gevallen. M'n vriendin is verlegen, ze vond de opmerking vreselijk en zij wilde melding maken. Ik voelde gewoon dat ik iets moest doen om haar te beschermen. Was dat slim? Misschien niet maar tja.. Het floepte eruit. Als ik hem nu had uitgescholden vond ik het een ander verhaal. Ik heb respect voor de mensen om mij heen en het paard waar ik op rij maar vond mijn opmerking nou niet zo heftig dat ik deze tegenreactie had verwacht (op dat moment) nu denk ik.. Tja.. Die gasten zaten daar samen aan de zuip wát had je anders verwacht?Nu 7 pagina's en een aantal weken later kan ik er wel om lachen. Ik ben wie ik ben, heb gereageerd, dat had anders/beter gekund maar het is allemaal goed gekomen en het zal niet weer gebeuren. Zullen we elkaar verder allemaal wel in hun waarde laten? Gaat er soms pittig aan toe hier.. Pittiger dan het gesprek tussen mij en die gozer, haha.
Nogmaals dank voor alle adviezen. Uiteindelijk geen melding gemaakt, het was een leerzame ervaring voor iemand die weinig buiten heeft gereden.