Paarden en relatie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 12:14

horsies5 schreef:
Sorry flauw grapje hihi

Inderdaad.
Het is letterlijk dodeljke ernst.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 12:38

@horsies5

Hier worden zo´n 5 vrouwen per maand vermoord door hun man/vriend of ex. Puur uit bezittingsdrang en zieklijke jaloezie.

De eerste tekenen zijn controle willen over de tijdsbesteding van de vrouw....
Bij "ongehoorzaamheid" volgen consequenties.

Een extreem geval dat we hier hebben meegemaakt van niet accepteren dat de vrouw vrijheid koos, was de moord op de advokate die de scheiding van de kant van de vrouw regelde...
Vermoorden van kinderen voor de ogen van de vrouw is ook een nogal gewilde wraakactie.

Zodoende kunnen grapjes over huiselijk geweld verkeerd vallen, maar dat wist jij waarschijnlijk allemaal niet.

Licor

Re: Paarden en relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:03

Over huiselijk geweld zelf zal ik nooit grapjes maken, dat is gewoon verschrikkelijk.. zeker op de schaal waarop het bij jullie gebeurt!

In het bericht van HC benadrukt hij de kracht van taal heel sterk en dan in combinatie met zo'n verspreking vond ik dat het grapje waard.. maar daarmee wil ik uiteraard niet het probleem bagatelliseren want dat is een zeer ernstig probleem zonder twijfel!

Doriendr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-16 14:14

Dankjewel voor de vele reacties,

Liefde maakt blind en besef nu dat er ook andere dingen heel belangrijk zijn voor mij. Hij vindt dit niet normaal maar dat is dan maar zijn probleem... Ik zal er een punt achter zetten aangezien het eingelijk niet enkel de paarden zijn die meespelen. ook vrienden, familie, paardenweekends er zijn heel wat dingen die ik moet laten. Ik had het er eigenlijk allemaal wel voor over, maar op lange termijn zie ik het niet goed komen. Er is bvb ook nog ruzie over waar we gaan wonen, hij wil absoluut niet op 20minuten afstand van mijn familie wonen.. hoe verder hoe liever, het is geen familiemens ofzo... :/ En ik heb heus geen opdringerige familie ofzo.
Jammer dat er niet enkel liefde nodig is om een relatie te doen werken. Héél jammer... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:16

Doriendr schreef:
Dankjewel voor de vele reacties,

Liefde maakt blind en besef nu dat er ook andere dingen heel belangrijk zijn voor mij. Hij vindt dit niet normaal maar dat is dan maar zijn probleem... Ik zal er een punt achter zetten aangezien het eingelijk niet enkel de paarden zijn die meespelen. ook vrienden, familie, paardenweekends er zijn heel wat dingen die ik moet laten. Ik had het er eigenlijk allemaal wel voor over, maar op lange termijn zie ik het niet goed komen. Er is bvb ook nog ruzie over waar we gaan wonen, hij wil absoluut niet op 20minuten afstand van mijn familie wonen.. hoe verder hoe liever, het is geen familiemens ofzo... :/ En ik heb heus geen opdringerige familie ofzo.
Jammer dat er niet enkel liefde nodig is om een relatie te doen werken. Héél jammer... :(

Wat balen zeg, maar idd, als je teveel moet inschikken, is dit niet de juiste persoon voor jou. Een partner moet je verrijken, niet beperken.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:18

Joolien schreef:
Wat balen zeg, maar idd, als je teveel moet inschikken, is dit niet de juiste persoon voor jou. Een partner moet je verrijken, niet beperken.

Vanuit zijn perspectief ook.
Zij wil niet verder dan 20 min van haar familie wonen en niet naar het buitenland.

Doriendr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-16 14:29

Inderdaad... en dan blijven de discussies maar komen.

we wonen nu op bijna een uurtje (ergens waar zowel ik als hij niemand kennen), ik vind dit heel jammer en hij vindt dat net heel leuk. We denken er helemaal anders over. Dom van mij om bij hem te gaan intrekken maar ja... blinde liefde en nu pas komt het besef en het gemis.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:54

Huertecilla schreef:
Joolien schreef:

Zij wil niet verder dan 20 min van haar familie wonen en niet naar het buitenland.

Dan doet ze hem toch ook een plezier door het af te breken? Eigenlijk redt zij hem van haar eisen :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:03

Qimm schreef:
Dan doet ze hem toch ook een plezier door het af te breken? Eigenlijk redt zij hem van haar eisen :+

:+ niet nodig want :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:20

Huertecilla schreef:
Joolien schreef:

Niet naar het buitenland willen en niet 20 minuutjes van familie af willen wonen is toch totaal wat anders... :') dat heeft niets met perspectief te maken.

Pfffaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:50

Wat een egoïsme... mijn hemel. Vrouwen met paarden willen dat hun partner ALLES voor ze over heeft en helemaal voor de realtie gaat... terwijl ze zelf zonder blikken of blozen hun partner verwaarlozen en opzij schuiven voor hun paard. Mijn hemel wat erg om te lezen hoe vrouwen praten over hun partners alsof het voorwerpen zijn die ze gebruiken.... heeej... is dat ook niet hoe een paard werkt?? In de stal laten staan tot jullie er zin in hebben. Vrouwen met paarden willen alles zoals het hen goed uitkomt. Schaamteloos egoïstisch en harteloos naar mensen, partners en andere relaties.. alles moet wijken voor dat grasetende beest dat zogenaamd een superieur wezen is met meer menselijke eigenschappen dan mensen... Mijn hemel. Zijn er ook paardenmensen die zichzelf afvragen of hun obesessie wel heel gezond is? Prima als je zo'n obsessie hebt, maar wees daar eerlijk over tegen een partner voor hij je partner wordt. Vrouwen met paarden doen eerst alsof ze ook een volwaardige relatie willen, maar al snel blijkt dat ze al een relatie hebben... die met hun paard. Hoe zouden deze paarden vrouwen het vinden als hun partner hen op plek 20 in de agenda zetten en ook nog eens een relatie/affaire aangaan met een andere vrouw. Mijn god. De vrouwen hier zeggen met lachende en grijnzende emoticons dat hun parter niet doorheeft dat ze hem zo zouden laten vallen als ze moeten kiezen tussen paard en partner. Schandalig en schokkend hoe jullie hier zo over praten. Stel je voor dat die partner die je verwaarloosd ergens op een forum lopen te roepen dat hij jou inruild zodra jij ff in de weg zit. Mijn hemel zeg. Schokkend dit. En ja... ik had een vriendin met een paard, een vriendin die mij aan het lijntje hield en voor de gek hield, een egoïst van de eerste orde die deed alsof ze heeeeel graag een relatie met mij wilde... tot ik er achter kwam dat ik net als haar paard in een stal moest wachten tot zij het tijd vond dat ik haar even wat liefde gaf en wat kunstjes voor haar deed. Pfffff... nee... vrouwen met paarden... HEEEL VER BIJ WEG BLIJVEN WANT DIE KUNNEN GEEN RELATIE HEBBEN MET EEN PARTNER. Tenzij die partner zichzelf volledig wegcijfert en in dienst stelt van wat zij wil. Heel eng allemaal. De vrouwelijke tegenhanger van de voetbal geobsedeerde huisvader die zn hele gezin verwaarloosd om maar iedere wedstrijd te zien en te bezoeken. Kleine kinderen die nooit hebben geleerd om te delen. Kleine egoïstjes die tot grote egoïsten uitgroeien en alleen zichzelf bedienen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:54

Blij dat dat er uit is denk ik he? :+
Heb even getemd. :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:55

Ook goedemorgen :=

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:56

Ayasha schreef:
Blij dat dat er uit is denk ik he? :+
Heb even getemd. :)

:') had al getemd en lees nu pas die post door.
Haha wat een frustratie :P

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:56

ach.... hij ( neem ik aan) mag toch ook een mening hebben,
wellicht een ex die weet dat zijn ex-vriendin hier óók een reactie heeft geplaatst....

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:58

:(:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:00

Pfffaard schreef:
Wat een egoïsme... mijn hemel. Vrouwen met paarden willen dat hun partner ALLES voor ze over heeft en helemaal voor de realtie gaat... terwijl ze zelf zonder blikken of blozen hun partner verwaarlozen en opzij schuiven voor hun paard. Mijn hemel wat erg om te lezen hoe vrouwen praten over hun partners alsof het voorwerpen zijn die ze gebruiken.... heeej... is dat ook niet hoe een paard werkt?? In de stal laten staan tot jullie er zin in hebben. Vrouwen met paarden willen alles zoals het hen goed uitkomt. Schaamteloos egoïstisch en harteloos naar mensen, partners en andere relaties.. alles moet wijken voor dat grasetende beest dat zogenaamd een superieur wezen is met meer menselijke eigenschappen dan mensen... Mijn hemel. Zijn er ook paardenmensen die zichzelf afvragen of hun obesessie wel heel gezond is? Prima als je zo'n obsessie hebt, maar wees daar eerlijk over tegen een partner voor hij je partner wordt. Vrouwen met paarden doen eerst alsof ze ook een volwaardige relatie willen, maar al snel blijkt dat ze al een relatie hebben... die met hun paard. Hoe zouden deze paarden vrouwen het vinden als hun partner hen op plek 20 in de agenda zetten en ook nog eens een relatie/affaire aangaan met een andere vrouw. Mijn god. De vrouwen hier zeggen met lachende en grijnzende emoticons dat hun parter niet doorheeft dat ze hem zo zouden laten vallen als ze moeten kiezen tussen paard en partner. Schandalig en schokkend hoe jullie hier zo over praten. Stel je voor dat die partner die je verwaarloosd ergens op een forum lopen te roepen dat hij jou inruild zodra jij ff in de weg zit. Mijn hemel zeg. Schokkend dit. En ja... ik had een vriendin met een paard, een vriendin die mij aan het lijntje hield en voor de gek hield, een egoïst van de eerste orde die deed alsof ze heeeeel graag een relatie met mij wilde... tot ik er achter kwam dat ik net als haar paard in een stal moest wachten tot zij het tijd vond dat ik haar even wat liefde gaf en wat kunstjes voor haar deed. Pfffff... nee... vrouwen met paarden... HEEEL VER BIJ WEG BLIJVEN WANT DIE KUNNEN GEEN RELATIE HEBBEN MET EEN PARTNER. Tenzij die partner zichzelf volledig wegcijfert en in dienst stelt van wat zij wil. Heel eng allemaal. De vrouwelijke tegenhanger van de voetbal geobsedeerde huisvader die zn hele gezin verwaarloosd om maar iedere wedstrijd te zien en te bezoeken. Kleine kinderen die nooit hebben geleerd om te delen. Kleine egoïstjes die tot grote egoïsten uitgroeien en alleen zichzelf bedienen.

Klaar? :+
Egoïsten vindt je overal. Niet alleen in de paardenwereld.
Je zult maar samen zijn met een studente die hard aan het afstuderen is. Dan blijft er óók geen tijd voor jou over.
Of wat dacht je van een moeder? Gaat alle tijd naar de kinderen, misschien wel jóuw kinderen!
En een vrouw die 6 dagen per week aan haar eigen onderneming werkt is ook niet aanbevelenswaardig. :n

Gewoon lekker alleen blijven, is véél gemakkelijker. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:01

Ahhh hij heeft gewoon liefdesverdriet :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:02

Het is misschien de ex van TS :=

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:03

Ayasha schreef:
Het is misschien de ex van TS :=

:')

Pfffaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:17

Praat het allemaal maar recht zodat jullie jezelf kunnen blijven overtuigen dat het allemaal aan de ander ligt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:20

Je zal er maar speciaal een account voor aanmaken _O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:20

:') :') :') :')

Wat een frustraties... :=

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:25

Jeetje,
Sterkte TS, zal toch moeilijk zijn in het begin hoor.

Wat heb ik dan geluk met mijn vent, hij heeft meer paarden dan mij :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:27

Net alsof ik mijn ex hoor praten. :+

En nee, ik ben geen egoïst die mijn man verwaarloost. Ik heb een man, een kind en een paard waar alledrie veel tijd in gaat zitten. Maar.... mijn man gunt (!) mij dit. Omdat hij van mij houdt en omdat hij weet ik fijner in mijn vel zit als ik lekker heb kunnen rijden. net zoals hij fijner in zijn vel zit als hij een avondje lekker heeft kunnen spinnen.
Omdat wij van elkaar houden gunnen wij elkaar onze hobby's en bezigheden.