Suusje1986 schreef:Amanda ik denk dat het aanhalen van het oude topic hier toch echt wel van belang is. Dat maakt een hoop duidelijk over de situatie van TS en verklaart denk ik grotendeels haar reactie. Ik denk dat de verzorgster letterlijk en figuurlijk de dupe is geworden van de situatie van TS. Ik snap heel goed dat ze weg is gegaan met haar pony.
TS heb je therapie? Want volgens mij zit je echt in een ontzettend lastige situatie en groeit alles je een beetje boven het hoofd
Ik zou niet zomaar een ander topic bovenhalen. Het is duidelijk dat de TS een grote emotionele bagage heeft. Dan is het al snel gebeurd dat kleine dingen een grotere inwerking hebben. Kleine dingen kunnen dan ineens groot lijken waardoor er een grote reactie komt. Eigenlijk zijn deze reacties dan onterecht, maar soms zie je dan door de bomen het bos niet meer. Wat niet maakt dat haar reactie nog steeds (in mijn opinie) vrij ongepast is, maar je kan het beter plaatsen en zijzelf kan dan misschien ook inzien waar haar heftige reactie vandaan komt.