Ook hier stel ik de vraag.
Ik ben al heel lang bezig met sfeervideo's maken en ga daar zeker nooit mee stoppen. Maar het wordt gewoon steeds moeilijker om iets te filmen. Ik heb niet zoveel mensen om mij heen die dol op paarden zijn (en die ik me camera niet toe vertrouw
), dus een cameraman heb ik niet zo vaak. In mijn eentje filmen is ook niet zo'n succes omdat ik niet achteruit wil gaan in kwaliteit van me video's dus niet alleen vanaf statief hoeven filmen.
Dus kwam ik op het idee om een soort "serie" te starten dat ik ook praatvideo's ga opnemen. Ik ga absoluut niet vloggen! Want dat is ook niet interessant voor de kijkers, mijn paardjes staan aan huis dus dan zou ik elke dag hetzelfde vloggen
.
Nu heb ik dus stiekem al een video opgenomen en vond het leuk om op te nemen & om te editten. Maar toch houdt iets me tegen om het te uploaden. Straks valt het niet de smaak of wordt ik compleet uitgelachen. Soort van eng
.
Dus mijn vraag is: Wat zouden jullie willen zien op een kanaal? En hebben jullie ook wel eens praatvideo's geüpload & hoe werd dit ontvangen?