[VIDEO] verzameltopic sfeer video's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette

Re: [VIDEO] verzameltopic sfeer video's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 17:25

Helemaal eens met Soesje :D
Hele mooie video!

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 17:39

Ook hier stel ik de vraag.

Ik ben al heel lang bezig met sfeervideo's maken en ga daar zeker nooit mee stoppen. Maar het wordt gewoon steeds moeilijker om iets te filmen. Ik heb niet zoveel mensen om mij heen die dol op paarden zijn (en die ik me camera niet toe vertrouw :+), dus een cameraman heb ik niet zo vaak. In mijn eentje filmen is ook niet zo'n succes omdat ik niet achteruit wil gaan in kwaliteit van me video's dus niet alleen vanaf statief hoeven filmen.

Dus kwam ik op het idee om een soort "serie" te starten dat ik ook praatvideo's ga opnemen. Ik ga absoluut niet vloggen! Want dat is ook niet interessant voor de kijkers, mijn paardjes staan aan huis dus dan zou ik elke dag hetzelfde vloggen _O-.

Nu heb ik dus stiekem al een video opgenomen en vond het leuk om op te nemen & om te editten. Maar toch houdt iets me tegen om het te uploaden. Straks valt het niet de smaak of wordt ik compleet uitgelachen. Soort van eng :\.

Dus mijn vraag is: Wat zouden jullie willen zien op een kanaal? En hebben jullie ook wel eens praatvideo's geüpload & hoe werd dit ontvangen?

ArandaVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 08:44

Ik heb ook weer een aantal nieuwe video's! Dit is er 1 van :)

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:21

hey hoi! wat een mooie filmpjes komen hier voorbij zeg! Misschien kunnen jullie ook wel mijn vraag beantwoorden :oo
Ik heb altijd windows movie maker gehad, nu heb ik een nieuwe laptop en staat dit programma er niet meer op en volgens windows is t ook niet meer te downloaden |o |o
Hebben jullie misschien fijne (gratis) alternatieven? Of enig idee hoe ik movie maker er wel weer op krijg??