Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind nog dat jij super reageert, ik krijg echt plaatsvervangend zin iemand op z'n muil te slaan..
anjali schreef:In zo,n geval is het dilemma dat je,als je weg zou gaan, de pesters laat winnen, en als je blijft, dat jij of je dieren dan gevaar lopen,al is het maar psychisch. Bij mij gaat het dan toch altijd om de keuze van de pensionhouder, of die maatregelen gaat nemen of niet. Als je de pensionhouder aan je kant hebt dan sta je sterk in elk conflict.Als dat niet zo is dan kun je je geld ook wel ergens anders kwijt....
SandraVerl schreef:anjali schreef:In zo,n geval is het dilemma dat je,als je weg zou gaan, de pesters laat winnen, en als je blijft, dat jij of je dieren dan gevaar lopen,al is het maar psychisch. Bij mij gaat het dan toch altijd om de keuze van de pensionhouder, of die maatregelen gaat nemen of niet. Als je de pensionhouder aan je kant hebt dan sta je sterk in elk conflict.Als dat niet zo is dan kun je je geld ook wel ergens anders kwijt....
Eerlijk? Als ik moet kiezen tussen een pester laten winnen en mijn dieren, dan kies ik voor mijn dieren.
Mijn eerste haff is ooit ziek geworden, omdat mensen in de buurt het fijn vonden om hem van alles bij te voeren. Die mensen waren gek van paarden die topzwaar zijn. Paardje is toen spierbevangen geraakt en ik had mezelf voorgenomen dat ik nooit nog zou toelaten dat anderen mijn beesten van alles zouden geven.
En toen kocht ik mijn 2de haff, die op stal kwam een eindje verder in de straat waar ik woonde. Vanaf dag 1 heb ik iedereen verteld waarom niemand mijn haff mocht bijvoeren. 1 gezin weigerde zich daar aan te houden, ik was maar een dikke nek en als zij mijn pony wilde bijvoeren, had ik daar niets over te zeggen. Ze hebben zelfs huurders van de volkstuintjes die rondom de stalling lagen aangespoord om resten van groenten bij mijn veulen te gooien, want volgens hen zorgde ik niet goed voor mijn paardje. Nadat ik koolresten bij hem vond, was ik het zat en heb ik een hoogoplopende discussie gehad, een week later had ik al een andere stal, wel 20 km verder.
Jammer genoeg kan TS zelf niets beslissen, maar ik ben heel blij voor haar wanneer ik lees dat de eigenaar van het paard haar zo steunt, echt top.
TS, laat je niet klein krijgen door zo'n mensen, ze zijn het gewoon niet waard.