Koper schreef:Ik heb deze winter ook een potstal gehad en Weatherbeeta is het enige merk deken waar mijn ruin in past tot nu toe
Ja nu is Weatherbeeta heel gewoon maar toen was dat echt heel bijzonder als je geen canvas deken had!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olympia96 schreef:Oh nog wat! Ik had een te grote cap en die werd passend gemaakt met een oude krant![]()
![]()
Op de pony droeg ik 'm braaf elke keer, maar op m'n paard echt alleen met wedstrijden. Nu voel ik me zwaar ongemakkelijk zonder capHet kan verkeren haha
santana67 schreef:Wat ik wel vind is dat dat je vroeger "dan praat ik over 1980 ongeveer" met heel de ponyclub op wedstrijd ging. De pony's werden s'morgens in een grote veewagen geladen en op naar de wedstrijd dat was altijd supergezellig.Je bleef heel de dag op het wedstrijdterrein, einde van de dag was er bij een grote wedstrijd vaak een parade met alle deelnemers.Nu is het allemaal naar mijn inziens veel individueler geworden. Of is dit jeugdsentiment......
Pantykous schreef:Ach wat heerlijk dit topic! Ik woonde in mijn waxjas. Toen de eerste mobiele telefoons kwamen kreeg ik een oude van mijn vader om in geval van nood te bellen. Bij de eerste regenbui al verzopen want in je waxjas zakken ging gewoon een plasje staan.
Potstallen en dan na de winter een dag bezig zijn om 1 zo'n kreng leeg te scheppen.
Mijn eerste weatherbeata deken! Donkerblauw met een rode bies en geruite wollen binnenkant. Wat was ik er trots op, van mijn verjaardagsgeld gekocht!
Rubberen Aigle laarzen die je met boterhamzakjes om je voeten aan moest omdat je er anders niet in of uit kwam.
En de clubtrui als je pony reed. Gewone stof als je pech had maar de mazzelpikken hadden zo'n mooie velours trui!
Dat mis ik nog wel eens, alle kids nu met leren laarsjes en dure jasjes. De saamhorigheid is er een beetje uit.