Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kusvoorjou schreef:gohya schreef:Omdat niet iedereen effe een paar honderd euro uit zijn zak kan halen?
Als ik dat kon hing er allang een camera,en een flutding van een paar tientjes heb je niks aan.
Ik bedoelde het niet aanvallend hoor;) is er tweede hands ook niets dan?
bruintje123 schreef:Kunnen ze op meerdere plaatsen op je erf komen? Of maar op 1?
Dat je niet ziet of ze rijden is misschien niet zo erg. Als je maar kan zien welke vreemde er bij de poort komen.
linnie050 schreef:Heel gek Yvonne.
Ben heel benieuwd wat hieruit komt.
Ik zou de komende tijd als Fyanne gereden wordt inderdaad weer afsponsen of goed poetsen.
En maar eens op andere tijden naar de weide of vragen of er mensen wat vaker langs willen fietsen als ze toch in die buurt moeten zijn.
(moeten ze wel je verzorgster kennen natuurlijk)
Wat brutaal als dit echt zo is.
Jij maakt echt van alles mee zeg.
AnnaMira schreef:Kijk dat is toch wel weer een heel verschil. Daar heeft duidelijk een zadel opgelegenIk rijd zelf op een manege en droom zoals ieder paardenmeisje over een eigen pony dus je zou me een Penny kunnen noemen
Zelf weet ik (in tegenstelling tot anderen blijkbaar) dat je niet zomaar op iemands paard mag stappen
Maar ik zou dit NOOIT doen. Ik ben overigens tot mijn 11de/12de bang geweest om ook maar iets te zeggen tegen andere instructrices die ik niet kende
![]()
Nee ik zie het liever als "infiltreren" onder de penny's
.
Joaltijd schreef:Zit er ook gelijkenis tussen de dagen?
Dus dat de kans groot is dat er de eerste keer vrijdags is gereden, en de tweede keer ook op vrijdag?
Dan kun je wachten tot de volgende vrijdag of er dan weer plekken te zien zijn. En dan de vrijdag daarop maar posten bij de wei..