Mijn grote reus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zelf ben ik 1.80 dus het valt niet zo op dat hij groot is.
Maar het was in het begin wel enorm wennen aan van die reuze gangen! Hebben meer mensen daar last van? 

. Wilde hem in het land zetten bijt ie in zn halster en vervolgens niet meer los laten hé.. Dus eerst de rest in t land en dan hij, liep ie te hinniken en te rennen uiteindelijk gelokt met mijn voerbak en zn halster omgekregen. Resultaat: voerbak stuk(ik zette hem op de bovenkant van een paal.. oeps
) en heb zijn touwhalster maar omgedaan want hij was niet te hárden. En om de 2 stappen stilstaan hielp godzijdank. Nou nu komt het hoor, meneer stond in het land en wilde dolgraag naar zijn vriendje. Normale procedure ik doe eerst het bovenste draadje dicht voordat meneer zo weer aan de andere kant staat en toen liep ie al te trekken en moest ik hem corrigeren. Wil ik zijn halster afdoen, trekt ie zo die hele leadrope door mijn handen met als resultaat eerste graads brandwond.. Dankje paard.
. Dus heb hem goed op z'n donder gegeven en ben toen weggegaan, we gaan denk ik toch maar weer vanaf het begin beginnen want hij lijkt nog steeds niet door te hebben wat ie moet..
Ik volg het even... 

. Hindernissen lijken altijd zo laag als je op hem zit. hij stapt er zowat overheen. Op mijn andere paard lijken de hindernissen juist weer erg hoog
.

Tot ik erop zat. En ik kon de hele wereld aan. Heb ook nog nooit het gevoel gehad dat ik er af zou vallen, zelfs niet toen ik er daadwerkelijk een keer vanaf stuiterde (mijn eigen schuld).