Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MorganeR schreef:Ik heb op dit moment een fulltime Job en kom sowieso alleen in het weekend. De eigenaresse zegt dat ik ook vandaag zou kunnen zeggen dat ik stop, zonder consequenties, maar ook vandaag nog de papieren in handen kan hebben mocht ik dat willen.
MorganeR schreef:Ik kan op dit moment wel janken omdat ik zo opgelucht ben. Ik mag haar blijven verzorgen. Een kennis van de eigenaresse wil haar misschien overnemen maar ze blijft hoogstwaarschijnlijk op die stal staan en ik kan haar blijven verzorgen.
Mioux schreef:3000 is zeker niet te weinig als potje. Denk hier aan aan medische kosten, die kan je bv vaak ook in delen betalen als je even met je dierenarts/veearts etc overlegt.
Zadel indien die echt snel kapot gaat, maar goed je zou tijdelijk tweedehands goed zadel kunnen nemen.
Verder kom je echt wel hoor met 3000 !
die heeft er ook 1. Misschien kan zij je wat info geven over het ras en eventueel aanschaf kosten en of je plannen erbij passen.