Die droeve dooiige blik op de eerste foto's en dan dat fiere in haar hele houding en uitstraling op de foto's van nu. Dat zegt alles. Dat merrietje is heel blij met jullie. Hier staat een trotse pony. En daar ga jij en je dochters nog heel veel plezier van beleven. Ik heb heel veel bewondering voor jou Wendy en voor de mensen om je heen.
Enjoyit
Geplaatst: 28-12-15 01:54
Wauw wat is ze veel veranderd!! Wat zal ze gelukkig zijn in deze omstandigheden
Ik moest gewoon even reageren. Wat een ontzettend mooie pony is dat geworden! Goed gedaan hoor, super dat je zo'n sneu merrietje een kans hebt gegeven. Dat beest straalt nu gewoon levensvreugde uit. Heel veel plezier ermee verder!
Gientje12
Geplaatst: 28-12-15 12:04
Wauw wat heb je er goed aan gedaan zeg! Wat ziet ze er goed uit! Ben benieuwd naar hoe ze er volgende zomer uit gaat zien! Nog heel veel plezier met haar!
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 28-12-15 13:33
Echt geweldig!!
Jackyyb
Geplaatst: 28-12-15 13:52
Wat is die goed opgeknapt zeg! Klasse hoor hoe jullie bezig zijn!! Hij ziet dr super uit zo!
Wat een prachtige fotos en was is ze opgeknapt. Echt zo geweldig hoe je dit gedaan hebt! Bambi straalt weer! Gewoon WAUW!
Wendy_Komen
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-15 22:34
Jeetje, 8 pagina's!!!Maar goed dat Bambi dat niet weet, anders ging ze naast haar hoefjes lopen! Beetje jammer dat morgen de dierenarts weer naar der moet kijken, maar ja... Zo blijven we bezig. (Open plek bij der wang die toeneemt.)
Wat staat Bambi er prachtig op! En wat straalt ze veel geluk uit! Kan ook niet anders met zo'n topper als baasje
LadyKim
Geplaatst: 30-12-15 00:09
Als trouwe Volgster van je topic moet ik hier natuurlijk ook even wat achterlaten :
Wat een prachtige en leuke foto's
Ben bang dat Ik nu chronische bambitis heb gekregen
saskiakefie
Geplaatst: 30-12-15 19:40
Ik volg het andere topic ook, liep wat achter dus nu even bij gelezen, en dus ook hier terecht gekomen. Wat een gave foto's en wat ziet ze er prachtig uit nu. Respect!