Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Cowgirl schreef:Inoterry schreef:Mijn kennis vind het prima om 3 kwartier in de bak rond te stappen en over koetjes en kalfjes te praten en dwingt haar verder tot niks. Alleen blijven zitten en dit vanwege de gevolgen die er waren toen ze wel toestond dat er eerder afgestapt werd.
Ik hoop dat je goed geslapen hebt en dit nog eens wilt lezen.

Maartje1990 schreef:Misschien is de ander kant van de ouders wel als volgt: kind vond paardrijden heel erg leuk, tot ze er af donderde. Sindsdien doodeng en de ouders willen gewoon dat het kind over haar angst heen komt en denken dat alleen paardrijden daarvoor de manier is
Inoterry schreef:Lief dat jullie reageren, maar hier hebben we dus geen drol aan. Gesprek is er al geweest, heeft niet geholpen.
.)
). Inoterry schreef:Varekaj schreef:Is het geen idee om het kind gewoon op de pony te zetten (aangezien dat dat moet van de ouders) en verder gewoon niks te doen? Alleen maar lekker rondjes wandelen met de pony en intussen lekker kletsen met het kind?
Dat idee word al bijna wekelijks uitgevoerd. En dan kan ze het nog het langste volhouden
Ayasha schreef:Inoterry schreef:Lief dat jullie reageren, maar hier hebben we dus geen drol aan. Gesprek is er al geweest, heeft niet geholpen.
Jij bent lesgever. Dan stop je gewoon. Als ik een lesklant krijg die niet wil en niet durft help ik haar af zadelen en houden we er mee op. Als elke lesgever dat deed was het probleem al op gelost. Nu werk je gewoon mee aan die dwang met een groter risico op ongelukken. Waarom zou je dat willen?
. Diegene die het vaag maken zijn toch echt de mensen die dingen willen weten die ik niet vrij wil geven juist vanwege bovenstaande redenen. Als dit verhaal bij de ouders en de kinderen terecht komt krijgt de lesgever in kwestie waarschijnlijk problemen en krijgen de kinderen weer een andere waar ze echt geen vertrouwen in hebben en wat de kinderen echt niet willen, wat de angst die de jongste nu heeft dus heeft veroorzaakt. Juist de jongste was in het begin het meest fanatiek en dapper en dat is nu weg door een andere lesgever en deze probeert dat weer op te bouwen op een zo leuk mogelijke manier. Dat is waar ik het topic voor heb geopend en gelukkig zitten er ook zat tips mee waar ze zeer zeker wat mee kan
.