Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Een paar dagen later kwam er een vrachtwagen met een aantal donkerbruine ruinen vanuit groningen en konden we ze zien bewegen en kiezen welke we onder het zadel zouden willen zien.

Yaralisa schreef:Ik ben redelijk binnen mijn eisenpakket gebleven.
Ik was op zoek naar een friese merrie, wel ingereden maar nog niet verder doorgereden en onder de €2500.
En dat is me gelukt! Het heeft wel even geduurd maar uiteindelijk bleek ze om de hoek te staan bij mij thuis en ze was precies alles wat ik wilde!
Ben nog steeds blij met haar
Voor erbij had ik graag een leuke b/c-pony gewild, een merrie, ouder dan 3 en het liefst bont.
Ik kwam thuis met een halfjarige shetlander hengst, voskleur en stroneigenwijs
Maar toch heb ik ook daar geen spijt van
Bij de zoektocht naar mijn paard half België afgereden, en uiteindelijk mijn paard ook gevonden op 5minuten van me thuis ^^
En deze keer wel volledig geslaagd met mijn eisenpakket
ze compenseert dat met een leuk kleurtje (roan)
The_Cat schreef:Yaralisa schreef:Ik ben redelijk binnen mijn eisenpakket gebleven.
Ik was op zoek naar een friese merrie, wel ingereden maar nog niet verder doorgereden en onder de €2500.
En dat is me gelukt! Het heeft wel even geduurd maar uiteindelijk bleek ze om de hoek te staan bij mij thuis en ze was precies alles wat ik wilde!
Ben nog steeds blij met haar
Voor erbij had ik graag een leuke b/c-pony gewild, een merrie, ouder dan 3 en het liefst bont.
Ik kwam thuis met een halfjarige shetlander hengst, voskleur en stroneigenwijs
Maar toch heb ik ook daar geen spijt van
Haha ja soms moet je even gewoon eens in de buurt kijken heBij de zoektocht naar mijn paard half België afgereden, en uiteindelijk mijn paard ook gevonden op 5minuten van me thuis ^^