Maxime_Dokus schreef:pradadaan schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt belachelijk dat je dat doet. Al zegt een eigenaar dat tegen je, nee zeggen is ook een optie. Juist nu inrijden omdat hij nog niet volgroeid is? Vooral doen! Als hij 5 jaar oud wordt vind ik dat erg knap. De eigenaar zou wel enorm gek op dat beestje zijn zeg
Als ik het niet doe, gaat iemand anders het doen. En ik heb al ervaring met pony's inrijden. Maar als het moet doe ik het liever met een vriendin doe er ook ervaring mee heeft dan dat er iemand opgaat zitten en hem helemaal verpest! Maar k ben bang dat omdat hij oo zo'n jonge leeftijd al wordt ingereden dat hij later een zere rug krijgt ofzo. Als dat mogelijk is. Want ja hij heeft toch een redelijk zwaar westernzadel..
1,5 jaar is echt belachelijk jong. Weet je heel zeker dat hij 1,5 is? Zo ja, waarom begin je er aan?
Als jij het niet doet doet een ander dat wel. Sorry maar nu loop jij die pony te verkl*ten terwijl je weet dat het eigenlijk echt niet kan. Dus nu kies je er voor om hem dit aan te doen. En ja hij krijgt er problemen van, en niet alleen rugproblemen.

Die vos word ook een behoorlijke dame hoor! ze is altijd al de grootste van de groep geweest, maar wel heel slank en fijn gebouwd. De schimmel is al echt een hengst, heel groot en fors gebouwd, maar niet lomp. Ik heb eigenlijk ook nog niet echt vergelijkbare halfbroers/zussen gezien
Maar ik kan niet wachten tot ze naar huis komen!!