Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
octavodia schreef:Los van alle opmerkingen en aanmoedigingen, en wat dan ook. Ben ik van mening dat deze boer geen paarden mag houden...het is gewoon dierenmishandeling. Ik schrik er gewoon van hoe "gewoon "dit gevonden wordt!! Dieren onthouden van medische hulp, en laten creperen tot de dood er op volgt. Ik zeg , aangifte doen bij de dierenbescherming. Als de dierenpolitie een kijkje komt nemen krijgt hij in ieder geval een dikke boete en een waarschuwing!
Kiekeboefje schreef:octavodia schreef:Los van alle opmerkingen en aanmoedigingen, en wat dan ook. Ben ik van mening dat deze boer geen paarden mag houden...het is gewoon dierenmishandeling. Ik schrik er gewoon van hoe "gewoon "dit gevonden wordt!! Dieren onthouden van medische hulp, en laten creperen tot de dood er op volgt. Ik zeg , aangifte doen bij de dierenbescherming. Als de dierenpolitie een kijkje komt nemen krijgt hij in ieder geval een dikke boete en een waarschuwing!
Ben normaal niet zo van het reageren op.. maar moet dit toch even kwijt. Heb ervaring met de dierenbescherming, graatmagere paarden en een te trotse eigenaar om dit toe te geven. Dierenbescherming en politie waren meerdere keren ingelicht maar hebben niks ondernomen, tot vandaag toe nog steeds niet.
Ben ook de nuchtere boeren wel gewend, niet iedere paardeneigenaar denk hetzelfde over dit soort dingen. Kunnen we ons wel verder druk om maken, maar veranderd niet veel denk ik.