Oh wat erg, ik volg mee en hoop dat ze mooi opknapt!
Sarah_Fons
Geplaatst: 09-09-15 16:16
Het is al meermaals gezegd maar wat heeft dat beestje geluk dat ze jou heeft tegengekomen! Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er mensen zijn hun pony zo kunnen verwaarlozen... Ik blijf volgen, want ben heel benieuwd hoe het verder met haar gaat
Wat een heldin ben je!! Wat fijn dat er mensen met zo`n groot hart zijn en deze ponys een tweede kans geven! Ga jullie zeker volgen. Wat een lieve snoet heeft ze. Verschrikkelijk dat er nog handelaren zo met hun dieren omgaan echt heel verdrietig
Justme_Lisaa
Geplaatst: 09-09-15 17:05
Ik volg zeker, wat heb jij je hart op een onwijs goede plek zitten! Echt diep respect voor je! Ik ben zeker benieuwd naar hoe dit lieve paardje zich gaat ontwikkelen met alle liefde, aandacht en rest van de dingen die nodig is!
Wiske2
Geplaatst: 09-09-15 17:11
Hopelijk mankeerde ze niet iets bljivends waardoor ze zo geworden is. Leuk dat je haar een kans geeft.
Wow..... Dat is even slikken. Wat triest dat het zover heeft meten komen... Wat is dat beestje goed terecht gekomen bij jou! Respect dat je dit doet en ik hoop op een verder goed en gelukkig leven! Leuk om hier het verloop te kunnen lezen....
Wat een mensen lopen er toch rond dat ze een pony zo dun laten worden Super goed van je dat dit avontuur aangaat! Ik ga zeker volgen!
ElineRocco22
Geplaatst: 09-09-15 17:26
wauw... echt diep respect dat je dit lieve pony'tje hebt gered en een lief onderkomen wilt geven. heel veel succes en heel veel liefde toegestuurd
kking
Geplaatst: 09-09-15 18:44
O Bambi wat ben je een bofkont. Van de hel in de hemel terecht komen ....en het is er nog lekker warm ook. Wat onwijs lief dat je haar hebt meegenomen
Niniane
Geplaatst: 09-09-15 18:45
Wat een fris koppie zit er nu al meteen weer op. Ze ziet er nog steeds hartstikke aangedaan uit, maar je ziet gewoon aan haar dat ze opfleurt. Als je dan leest dat ze al meteen zo trouw achter je dochter aanloopt, alsof ze er jaren bijhoort, dan krijg ik een brok in mijn keel.
Ik denk echt dat je een gouden pony hebt gevonden.
Wat heeft deze pony een geluk dat ze bij jullie terecht is gekomen. Op de foto's lijkt het al helemaal of ze dat zelf ook beseft. Ze lijkt zich al helemaal prima thuis te voelen. En als ze straks opgeknapt is hebben jouw kids een geweldige kinderpony denk ik.
Linsey1998
Geplaatst: 09-09-15 18:51
Jeetje heel veel respect hiervoor! Heel veel succes met haar! Hopelijk knapt ze heel snel op!
Gnome
Geplaatst: 09-09-15 18:51
Oef jeetje mijn dierenhart huilde bij de eerste foto's. Dat iemand een dier zoiets aan kan doen gaat er bij mij echt niet in. Ontzettend goed dat ze nu een kans heeft op een super leven. Ik volg graag mee!