Vind vossen juist erg leuk, in de winter krijgt hij een mooie donkere kleur en zomers heeft hij van die appeltjes. Vind schimmels en bonte paarden juist weer niks.
Hier mijn vosje:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JuliaKamm schreef:Vossen zijn de bom! Als je op wedstrijd bent, vallen die toch gelijk op? Ik heb ook een mooie (al zeg ik dat zelf) met lekker veel wit!
[ [url=m/sJF5zh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jacquel schreef:Nu net weer ergens gelezen: "Normaal houd ik niet van vossen, maar deze is wel erg gaaf". Zoiets lees ik nou nooit over schimmels, zwarten, bruinen, bonten enz. Wat hebben sommige mensen toch tegen een vos? Is het de kleur? Of wordt de kleur geassocieerd met bepaalde karaktertrekken? Ik ben erg benieuwd.

Je zou bijna denken dat er een kern van waarheid in zit haha.
. Ik geloof er niet zo in. Het is slechts een kleur. Niet meer en minder en voor de rest zal een ieder voorkeur hebben wat hij/zij mooi vind. En dat is maar goed ook. Anders hadden we alleen maar vossen lopen. Vind een zwarte of donkerbruine ook mooi. Een bonte ook. Ik val voornamelijk voor uitstraling. Heldere ogen en ondeugd!
Er was er éentje die ik helemaal geweldig vond, maar die was dus wél echt oerlelijk (en had trouwens ook een beste trukendoos). Ik weet dat het ernstig discriminatief van me is, maar ben dus eerder wantrouwig van een vos dan van een bruintje of zwartje

Maar vergeef me, dit waren de eerste meters op m)
Chiave schreef:Ik als fotograaf vind het verrekte moeilijk om ze "mooi" op de foto te krijgen. De kleur past vaak niet. (Don't shoot me) Dat zegt uiteraard niets over het karakter, maar qua uiterlijk vind ik ze lastig voor de foto.

En het eerste paard waar ik les op heb gehad heeft dezelfde naam als ons paard, dus ik denk dat het zo heeft moeten zijn.
Chiave schreef:Ik als fotograaf vind het verrekte moeilijk om ze "mooi" op de foto te krijgen. De kleur past vaak niet. (Don't shoot me) Dat zegt uiteraard niets over het karakter, maar qua uiterlijk vind ik ze lastig voor de foto.