Toen mijn merrie een veulen kreeg was het een hengstje...hij was nog geen week oud of er werd al gevraagd hoelang hij hengst bleef!.
Nu heeft diezelfde persoon een hengstje gekocht en die staat heel leuk naast mijn merrie.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stamper schreef:tylando schreef:Of dat de dierenarts komt voor jouw paard en stalgenoot vraagt of hij ook naar haar paard wil kijken en vrolijk zegt we delen de voorrijkosten ! Na week met der paard Vertrekt en kan zelf de kosten gaan betalen
Achteraan gaan met de hamer!!![]()
JunkDeLuxe schreef:Iemand voortrekken. Regels die niet op iedereen van toepassing zijn.
Ik kan er niet tegen, we zijn allemaal gelijk dus ik vind dat de regels ook voor iedereen hetzelfde moeten gelden.
Bemoeienissen. Hangt er ook wel vanaf op welke manier, in welke situatie. Ik kan best tegen een opmerking of goedbedoelde raad, zolang die met de juiste intentie gegeven wordt, en op een nette manier. Maar als ze dan gaan doorzeuren, eh nee, je hebt jouw visie mogen geven maar uiteindelijk is het mijn paard en daarmee uit.
Een vuile poetsplaats.
cissie schreef:Ze was stokkreupel en ik liep zelf met het lood in m'n schoenen naar de da omdat ik het ergste vreesde op dat moment.
Het janken stond me nader dan het lachen....
Enkele vonden het nodig om nieuwsgierig mee te gluren op het röntgenscherm van de da waarop wederom het gefluister doorging.
Ik zag op dat moment nog niks omdat ik haar vast hield terwijl de da bezig was.
Op een gegeven moment hoorde ik iemand zeggen, nou die kan gelijk door naar de slager einde verhaal.