Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

madelief88 schreef:Rivjenn schreef:Vroegop in Sint Pancras was een tijd geleden overgenomen door Hyporama en gaat nu sluiten... Vind ik wel jammer. Het begon net weer een beetje een leuke winkel te worden
Aah nee dat meen je niet! Dat is echt balen zeg, het was inderdaad weer echt een heerlijke winkel geworden de afgelopen tijd dat het was overgenomen door Hypo... Zou ik echt jammer vinden, kom er heel graag
De EJ hier in Heemskerk kom ik niet graag, over het algemeen geen vriendelijk personeel, aanbod valt altijd tegen, vind iig nooit wat ik nodig heb / wil.
Jelleee schreef:Rivjenn schreef:Vroegop in Sint Pancras was een tijd geleden overgenomen door Hyporama en gaat nu sluiten... Vind ik wel jammer. Het begon net weer een beetje een leuke winkel te worden
Oh wat jammer.. Wanneer gaat ie dicht dan?
Jelleee schreef:Rivjenn schreef:Vroegop in Sint Pancras was een tijd geleden overgenomen door Hyporama en gaat nu sluiten... Vind ik wel jammer. Het begon net weer een beetje een leuke winkel te worden
Oh wat jammer.. Wanneer gaat ie dicht dan?