Echt schattig he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tanden etc zijn allemaal goed, en aangezien ze het uiteindelijk gewoon deed (er waren ook al heeeel veel ontspannen stukken aan de longe hoor, alleen zodra ik druk gaf kwam ze er vaak tegenin), denk ik ook niet dat het daar verder aan ligt maar dat het gewoon een kwestie van gewenning en aanleren is 

!!!
Ze kwam keihard aan galopperen en was helemaal vrolijk. Heb haar een grote poetsbeurt gegeven, losse haren weggeborsteld, baard weggeknipt, staart en manen helemaal uitgepluisd, noem maar op

En dankjewel LexieFlexie, ze zit goed in d'r vel!
Nog steeds een enorme hangbuik, en al helemaal als je haar van voren bekijkt
Dan zou je zeggen dat ze hoogdrachtig is
Maar ze is helemaal happy en dat is het belangrijkst
vind de updates die je geeft altijd zo leuk
:Q (en Luna natuurlijk ook, hihi
)

Alleen ik kan gewoon niet meer dan dit. Ze is niet drachtig, krijgt nauwelijks te eten (hooi en dat is het) en veel beweging. Ze is ook alleen maar dik bij haar buik, het gaat echt van: smalle hals, schouders en klein stukje buik -> dikke ronde hangbuik -> smalle kont.
)

Geen verstand daarvan haha! Maar ze is inderdaad verder niet echt uit verhouding nee, want heb wel eens dwerggroei gezien bij van die shetjes, en die zien er toch anders uit 

Ik snap dat dier niet
Weet alleen dat ik echt heel gek op d'r ben 

Leuke verrassing toch voor de amazone?
Die is trouwens zó enthousiast, dat ze gisteren zelfs in haar paardrijkleren (ook nieuw) naar school is geweest
Helemaal verliefd op Luna!
Was meer in het algemeen, want krijg vaak te horen dat ze dik is. Maar ik weet gelukkig wel beter