Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cindyrella schreef:Zelf ook een paard verkocht. Via FB kon ik een beetje meekijken. Ineens werden er niks geen foto's of updates meer geplaatst over hem. Bij mij gingen toen 'alarmbellen' rinkelen en heb toen echt meerdere keren moeten vragen naar het hoe/wat e.d
Tot uiteindelijk de aap uit de mouw kwam, ze hadden hem verkocht. Via via wat andere adressen gehad. Maar mijn paard is uiteindelijk in de handel terecht gekomen en tot nu toe weet ik nog niet waar hij nu is. Daar heb ik verdriet van, omdat ik dan liever de kans gehad had om hem zelf terug te kopen.
Babootje schreef:Met dit soort contacten moet het wat mij betreft wel binnen de perken blijven. Je hebt interesse en bemoeizucht. Interesse is leuk, bemoeizucht niet.
Moet echt even mijn verbazing kwijt 
Ze hebben allemaal ooit een belangrijke rol in het leven van mijn pony gespeeld, dus ik kan me voorstellen dat ze graag willen weten hoe het nu met hem gaat. Als ik hem weg zou moeten doen, dan zou ik ook graag willen weten hoe het gaat. Voor mij een kleine moeite om een berichtje te sturen en voor hen erg leuk, dus waarom niet?
Froukje schreef:Ze had die hele advertentie niet eens hoeven schrijven, aan de zin "bij adoptie paard krijg je de eigenaar erbij" meer dan genoeg gehad..