[VOLG] Pippaa doet raar: Fries in de BIJscholing!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike_Indy

Re: [VOLG] Pippaa doet raar: Fries in de BIJscholing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 09:20

Wat leuk om nog eens wat van jullie te horen. Super dat jullie hebben doorgezet en er nu zo'n fijn paard aan hebben.

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 10:24

heb jullie destijds gevolgd en nu stuit ik hierop.
Ik kan alleen maar zeggen wauw wat een metamorfose.

Heel veel geluk en veilige kilometers met elkaar. Jullie horen duidelijk bij elkaar, heel mooi om te zien

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-19 15:04

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties! Bijzonder om te lezen dat Jara een echte bokt bekendheid was/is :D

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 17:24

Wat ziet ze er super blij uit en wat fijn dat het zo goed gaat!! Dik verdient

shellyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 11:18

Jeeetje wat gaaf is ze geworden zeg! Super dat ze nu gewoon lekker met lang teugeltje te rijden is.

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-19 12:03

shellyj schreef:
Jeeetje wat gaaf is ze geworden zeg! Super dat ze nu gewoon lekker met lang teugeltje te rijden is.

Hee wat leuk dat je reageert, zou jij dit willen delen met jouw kennis? Ik ben het telefoonnummer van je kennis verloren :( Waarschijnlijk vindt ze dit hartstikke leuk om te horen/zien!

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 15:02

Blijft geweldig om te zien Lieke, de updates worden steeds gaver (lezen t vaak wat later maar we zien het wel hoor!).
Geduld is een schone zaak, goed vol gehouden en nu heb je je beloning. gr Elke en Marielle

shellyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 18:26

Hoe gaat het nu met jullie en Jara? :D

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-22 16:12

Hee, wat leuk dat je reageert :D ik ben niet meer actief op bokt, vandaar dat ik je berichtje niet had gezien!

Het gaat hartstikke goed :D Jara is inmiddels 11 jaar oud, wat gaat de tijd toch snel. Ze is hartstikke fit en vrolijk en tegenwoordig ook heel makkelijk. Ik had voor Jara een tinker merrie en daar gaat ze steeds meer op lijken qua hoe chill ze is. Dat had ik in het begin toch nooit gedacht :') ik kan echt lezen en schrijven met haar, zo fijn hoe het nu gaat! Met rijden denkt ze goed mee (dat was in het begin onmogelijk) en ze doet super haar best. Ben onwijs trots op haar <3 De laatste tijd ben ik ook weer wat actiever aan het rijden na een super leuke en interessante les bij Arne Koets, dus ik hoop er nog wat meer uit te halen dan het hobbelen wat we voorheen voornamelijk hebben gedaan. Al hebben we altijd veel plezier en dat is het belangrijkste!

In 2020 hebben we met Jara een prachtig veulen gefokt uit een PRE vader (Mar Wonderful). Haar dochter Auri lijkt qua koelheid en sommige gekke trekjes super erg op Jara, maar heeft het onwijs stoere duidelijk van de vader. Het is super leuk om te zien dat Jara en Auri heel erg met elkaar optrekken op de wei. Het is voor het eerst dat Jara zo close met een ander paard is, al kunnen ze gelukkig ook zonder elkaar. Auri is dus inmiddels al 2 jaar oud :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 16:51

Ohh… wat een gewéldige update! Hier wordt ik helemaal blij van!!!

shellyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 18:52

Wat gaaf joh! Super leuk en tof dat het zo goed gaat en dat jullie een prachtige combi zijn.
En och, wat een onwijs knap veulen!! <3

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 19:45

Dit vind ik zo leuk om te lezen! We hadden het hier op stal toevallig vorige week nog over haar.

Wat zijn je plannen met Auri?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 16:11

Ah wat een super leuke update!

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-22 20:46

Wat een leuke en lieve reacties allemaal <3

Ik wil met Auri binnenkort beginnen met dressuurmatig aan de hand werken. Op het moment kent ze “ons” bos al op haar duimpje, heeft ze al een barebackpad en longeersingel zonder problemen om gehad en spelen we veel los in de wei.

Er zit zóveel in dat beestje dat het ultieme doel is dat dat er allemaal onder het zadel uitkomt :P In eerste instantie willen we een veelzijdig paardje en weer lekker samen kunnen rijden, maar als we moeten kiezen lijkt rossfechten ons erg leuk. Denk dat ze daarnaast ook nog wel eens een goede koeien killer zou zijn :') dus naast basis beleren hebben we ook nog genoeg andere ideeën die we hopelijk ook samen met Jara kunnen doen. We gaan het wel zien :D

Het zijn in ieder geval twee fantastische paarden. Jara was ook een hele goede moeder toen Auri klein was. Jara is in die periode ook nog veel verder boven zichzelf uit gestegen en nog stabieler geworden.