Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben niet meer actief op bokt, vandaar dat ik je berichtje niet had gezien!
Jara is inmiddels 11 jaar oud, wat gaat de tijd toch snel. Ze is hartstikke fit en vrolijk en tegenwoordig ook heel makkelijk. Ik had voor Jara een tinker merrie en daar gaat ze steeds meer op lijken qua hoe chill ze is. Dat had ik in het begin toch nooit gedacht
ik kan echt lezen en schrijven met haar, zo fijn hoe het nu gaat! Met rijden denkt ze goed mee (dat was in het begin onmogelijk) en ze doet super haar best. Ben onwijs trots op haar
De laatste tijd ben ik ook weer wat actiever aan het rijden na een super leuke en interessante les bij Arne Koets, dus ik hoop er nog wat meer uit te halen dan het hobbelen wat we voorheen voornamelijk hebben gedaan. Al hebben we altijd veel plezier en dat is het belangrijkste!

In eerste instantie willen we een veelzijdig paardje en weer lekker samen kunnen rijden, maar als we moeten kiezen lijkt rossfechten ons erg leuk. Denk dat ze daarnaast ook nog wel eens een goede koeien killer zou zijn
dus naast basis beleren hebben we ook nog genoeg andere ideeën die we hopelijk ook samen met Jara kunnen doen. We gaan het wel zien